Organizatorzy programu SUPER MARKA 2017 – Jakość, Zaufanie, Renoma, prowadzonego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, po raz ósmy przeprowadzili badania rynkowe mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów.
Badania dowiodły, że Buderus jest postrzegany przez klientów i branżę w Polsce jako marka o silnej pozycji, która stawia na innowacje i rozwój oraz najwyższy poziom obsługi klienta.
Buderus to firma o długiej tradycji. Powstała w 1731 roku w Niemczech jako przedsiębiorstwo rodzinne Johanna Wilhelma Buderusa. Dziś Buderus to wiodący na świecie producent niezawodnych i wysoce efektywnych rozwiązań systemowych w branży grzewczej, wentylacji i klimatyzacji. W Polsce urządzenia marki Buderus sprzedawane są od 1994 roku. Od 2002 roku firma należy do Grupy Bosch Thermotechnik GmbH, największego w Europie producenta systemów grzewczych. Klienci cenią przede wszystkim wysoką jakość urządzeń Buderusa oraz możliwość ich łączenia w kompleksowe rozwiązania systemowe.
źródło i zdjęcia: Robert Bosch Sp. z o.o.