W ostatni weekend maja Grupa Armatura wzięła udział w wyjeździe edukacyjnym Koła Naukowego Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego "KolMark". Reprezentantka firmy – Katarzyna Choniawko, specjalista ds. marketingu i PR – przeprowadziła szkolenie, obrazujące realia pracy w dziale marketingu firmy produkcyjnej. Program obejmował między innymi przedstawienie narzędzi promocji, pozwalających realizować cele przedsiębiorstwa funkcjonującego w branży sanitarnej i łazienkowej.
Części teoretycznej towarzyszyły warsztaty, w ramach których uczestnicy szkolenia mogli wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Członkowie „KolMark” podjęli się opracowania kampanii marketingowej dla nowego produktu z oferty Grupy Armatura.
To nie pierwszy zrealizowany przez firmę projekt tego typu. W przeszłości Grupa Armatura współpracowała m.in. ze studentami Wydziału Form Przemysłowych krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych. Wiele spośród podejmowanych aktywności przynosi obustronne korzyści. Jednym z rezultatów jest zatrudnienie dwóch absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w strukturach przedsiębiorstwa.
źródło i zdjęcia: Armatura Kraków