Za główny temat XIX edycji Aqua-Therm Moscow organizatorzy obrali trzy obszary, które w największym stopniu wpływały na kształt rosyjskiego rynku. Wśród nich znalazły się: urządzenia klimatyzacyjne, wyposażenie przeznaczone do prywatnych oraz publicznych basenów, saun i spa oraz rozwiązania oparte na odnawialnych źródłach energii. Ekspozycjom producentów towarzyszyły również biznesowe konferencje dotyczące kierunków rozwoju branży HVACR, techniki basenowej i SPA.
W gronie wystawców nie zabrakło polskiego akcentu. Kolejny raz z rzędu, rodzimą branżę na moskiewskich targach reprezentowała Grupa Armatura.
Promując ofertę firmy na rynku wschodnim, zdecydowaliśmy o przedstawieniu dotychczasowego asortymentu oraz nowości, których premiera przewidziana jest na 2015 r. – komentuje Aneta Dziedzina, szef marketingu Grupy Armatura.
Na platformie o łącznej powierzchni 100 m² zaprezentowano kompleksową ofertę Grupy Armatura. Wśród produktów kierowanych do klientów indywidualnych, przedstawiono m.in. baterie łazienkowe i kuchenne, grzejniki aluminiowe i nowość – kolekcję minimalistycznej ceramiki Mero i dopasowanych do niej mebli łazienkowych Duero. Asortyment instalacyjny reprezentowały wzmocnione zawory, armatura wodna i gazowa.
Na targach Aqua-Therm Moscow po raz pierwszy przedstawiliśmy również grupy produktów, dzięki którym zwiększony zostanie zakres działalności Grupy Armatura, w związku z niedawnym przejęciem firmy Aquaform – dodaje Aneta Dziedzina.
Wśród prezentowanego wyposażenia, na moskiewskiej wystawie znalazła się m.in. funkcjonalna wanna o ciekawym kształcie i elegancka kabina prysznicowa.
źródło i zdjęcia: Armatura Kraków