Celem Procesu Certyfikacji Superbrands jest wyłonienie najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich na polskim rynku. Wybór laureatów rozłożono na dwa etapy. W pierwszym etapie weryfikacji przeprowadzono badanie opinii konsumentów na reprezentatywnej grupie 15 000 respondentów. Badani mieli za zadanie wskazanie marek, które znają, a następnie określić na ile byliby skłonni polecić daną markę. W ten sposób powstała skrócona lista marek, która trafiła do ekspertów z Rady Marek Superbrands. Gremium ponad 40 specjalistów przyznało dodatkowe punkty oceniające siłę marki na rynku polskim.
"Przyznanie Certyfikatu Superbrands jest dla nas niezwykłym wyróżnieniem. To referencje przyznane przez konsumentów i ekspertów oraz dowód najwyższej jakości, zaufania i szacunku. To nagroda za szereg lat ciężkiej pracy na rzecz budowy profesjonalnego i rzetelnego wizerunku marki Ceresit w Polsce.” - przyznaje Monika Rudzik, Senior Brand Manager Henkel Polska.
Marka Superbrands to niezależna organizacja międzynarodowa promująca ideę brandingu wśród marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Powstała w Wielkiej Brytanii w 1964 roku. Obecnie działa w 87 krajach, w tym w Polsce – od 2005 roku.
źródo i zdjęcie: Henkel Polska