„Marka Purmo otrzymała statuetkę Budowlanej Marki Roku już po raz czwarty. Od 2009 roku jesteśmy nieprzerwanie doceniani przez wykonawców jako najlepsza marka w branży. Z satysfakcją przyjmujemy fakt, że potrafimy sprostać stale rosnącym wymaganiom klientów i instalatorów. Nasza ciągła praca nad ulepszaniem obsługi klienta oraz poszerzaniem naszej oferty sprawia, że z wyprzedzeniem reagujemy na potrzeby rynku.
Naszym celem jest też pełna komplementarność oferty – dostarczanie pełnych rozwiązań grzewczych, a nie pojedynczych produktów. Na początku tego roku koncern Rettig Heating zakupił niemiecką fabrykę rur Hewing, która od tej pory produkuje tylko i wyłącznie na potrzeby koncernu.
Ta inwestycja pozwoliła na rozszerzenie oferty Purmo, która w tej chwili obejmuje wszystkie elementy związane z projektowaniem i montażem ogrzewania” – mówi Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating.
Nagrody Budowlanej Marki Roku są przyznawane przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku na podstawie badań przeprowadzonych wśród losowo wybranych wykonawców z firm budowlano-remontowych z całej Polski.
Fachowcy wybierają produkty o najwyższej jakości oraz najczęściej używane przez siebie marki. Nagroda stanowi uhonorowanie najlepszych firm budowlanych na polskim rynku i odzwierciedla stopień zaufania, jakim cieszą się marki produktów budowlanych wśród wykonawców.
Badanie wśród firm wykonawczych w sektorze budowlanym zostało przeprowadzone w pierwszym kwartale 2012 roku na próbie odrębnie dobranej dla każdej z 20 grup asortymentowych materiałów budowlanych. Łącznie próba badawcza Budowlanej Marki Roku 2012 wyniosła około 2000 firm wykonawczych.
Respondenci wskazywali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości, marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości oraz marki budowlane najchętniej wybierane. Kolejny rok z rzędu marka Purmo była wskazywana jako najwyżej ceniony produkt i nagrodzona 1. nagrodą w kategorii grzejników.
Źródło: Purmo