Sprawdź, czy dotyczy Cię akcja serwisowa gazowych przepływowych podgrzewaczy wody Junkers Hydro

Akcja serwisowa dotyczy dwóch modeli gazowych przepływowych podgrzewaczy wody: Junkers Hydro 4200 i Junkers Hydro 4300 wyprodukowanych w okresie od listopada 2019 r. do maja 2023 r. Modernizacja urządzeń jest bezpłatna.

Sprawdź, czy dotyczy Cię akcja serwisowa gazowych przepływowych podgrzewaczy wody Junkers Hydro
Robert Bosch Sp. z o.o. Bosch Home Comfort|Podgrzewacze Gazowe i elektryczne, przepływowe i pojemnościowe podgrzewacze wody
Dane kontaktowe:
801 600 801
Jutrzenki 105 02-231 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Na czym polega akcja serwisowa Bosch?

Akcja serwisowa podjęta przez Bosch polega na bezpłatnej wymianie czujnika temperatury spalin oraz montażu zmodyfikowanego palnika.

Podjęte działanie dotyczy dwóch modeli gazowych przepływowych podgrzewaczy wody o wydajności 14 litrów: Junkers Hydro 4200 WRD 14-4KB oraz Junkers Hydro 4300 WRD 14-4KG wyprodukowanych w okresie od listopada 2019 do maja 2023.

Wewnętrzne kontrole jakości wykazały, że w przypadku tych urządzeń istnieje ryzyko zwiększonego stężenia tlenku węgla w spalinach, jeśli palnik jest bardzo zanieczyszczony z powodu niewystarczającej lub opóźnionej w czasie konserwacji.

Jeśli dodatkowo występuje słaby ciąg w kominie lub systemie odprowadzania spalin, istnieje ryzyko, że spaliny wzbogacone tlenkiem węgla mogą niezauważone wydostawać się w pomieszczeniu, w którym zainstalowane jest urządzenie, stwarzając znaczne zagrożenie dla bezpieczeństwa.

Bezpieczeństwo użytkowników ma ogromne znaczenie dla Bosch Home Comfort. Jako producent urządzeń do ogrzewania oraz do przygotowania ciepłej wody użytkowej, Bosch Home Comfort Group przywiązuje wagę do najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa.

Bezpieczeństwo tych urządzeń nie może być zagwarantowane w każdych okolicznościach przez cały okres ich użytkowania. Z tego powodu Bosch Home Comfort Group wdraża akcję serwisową dla wymienionych w tej informacji gazowych przepływowych podgrzewaczy wody.

Jak sprawdzić, czy akcja serwisowa dotyczy użytkowanego przez nas urządzenia?

Bosch Home Comfort zwraca się z prośbą do wszystkich użytkowników gazowych przepływowych podgrzewaczy wody Junkers Hydro o sprawdzenie numeru identyfikacyjnego urządzenia znajdującego się na tabliczce znamionowej umieszczonej na prawym boku obudowy urządzenia, w celu ustalenia, czy ich urządzenie objęte jest akcją serwisową.

Użytkownik powinien wpisać 10-cyfrowy numer identyfikacyjny urządzenia na stronie internetowej: www.bosch-homecomfort.pl a następnie postępować zgodnie z instrukcjami. Użytkownicy, którzy mają pytania, uwagi lub problemy z wpisaniem numerów identyfikacyjnych, proszeni są o kontakt z infolinią serwisową: 801 300 810 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 21:00; sobota 9:00-15:00) lub wysłanie wiadomości e-mail na adres: infoliniaHC@pl.bosch.com. Po otrzymaniu zgłoszenia urządzenia, które podlega akcji, Autoryzowany Serwis Bosch Home Comfort dokona bezpłatnej wymiany czujnika temperatury spalin oraz montażu zmodyfikowanego palnika urządzenia w domu użytkownika.

Jak użytkować podgrzewacz w oczekiwaniu na wizytę serwisanta?

Do czasu dokonania modernizacji w ramach niniejszej akcji serwisowej, należy przestrzegać poniższych wskazówek dotyczących bezpiecznego użytkowania urządzenia:

  • unikać korzystania z ciepłej wody użytkowej (prysznic lub kąpiel) przez czas dłuższy niż 15 minut,
  • zapewnić wystarczający dopływ świeżego powietrza do pomieszczenia podczas i po użyciu urządzenia,
  • jeśli urządzenie nie było serwisowane w ciągu ostatnich 12 miesięcy, należy niezwłocznie zlecić serwis.

źródło i zdjęcia: Bosch Home Comfort