ISOVER doceniony przez klientów. Marka zdobywcą I. miejsca w programie Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Systemy dociepleń”

ISOVER umacnia się na pozycji lidera branży. Producent wełny mineralnej i rozwiązań izolacyjnych dla budownictwa, przemysłu i energetyki po raz 13. z rzędu zajął I. miejsce w programie Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Systemy dociepleń”. To ogromny sukces marki i dowód na jej rosnącą rozpoznawalność oraz nieustanne zaufanie, jakim darzą ją klienci.

ISOVER doceniony przez klientów. Marka zdobywcą I. miejsca w programie Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Systemy dociepleń”
Isover Saint-Gobain Construction Products Polska ISOVER - izolacje z wełny mineralnej szklanej i skalnej
Dane kontaktowe:
32 339 63 00, Biuro Doradztwa Technicznego: 800 163 121
Okrężna 16 44-100 Gliwice

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

ISOVER z 13. tytułem Konsumenckiego Lidera Jakości

ISOVER to marka, która doskonale znana jest nie tylko przedstawicielom branży budowlanej, ale też każdemu, kto kiedykolwiek miał do czynienia z ocieplaniem budynku. W ciągu 30 lat funkcjonowania na polskim rynku konsekwentnie budowała swoją pozycję i renomę, stając się liderem wśród producentów wełny mineralnej szklanej oraz wiodącym producentem izolacji z wełny skalnej.

Potwierdzeniem jej silnej pozycji są nie tylko wyniki sprzedaży, ale też wysoka rozpoznawalność w grupie docelowej i szerokie grono klientów darzących markę zaufaniem. Dowodem uznania z ich strony jest przyznanie ISOVER, już po raz 13. z rzędu, tytułu Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii „Systemy dociepleń” w plebiscycie organizowanym przez redakcję „Strefy Gospodarki” – dodatku dystrybuowanego wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną”.

Lider rynku doceniony przez konsumentów

Konsumencki Lider Jakości to jedno z najbardziej prestiżowych i cenionych wyróżnień, jakie mogą zdobyć producenci wyrobów budowlanych, ponieważ przyznawane jest w oparciu o analizę wyników ogólnopolskich badań przeprowadzanych wśród ponad 15 000 respondentów.

Ankietowani w głosowaniu wskazują nie tylko najlepsze jakościowo marki, ale też argumentują swój wybór i określają stopień rozpoznawalności produktów i usług oraz poziom lojalności wobec nich.

Dzięki temu możliwe jest poznanie autentycznych opinii konsumentów - wykonawców oraz inwestorów indywidualnych – na temat rozwiązań sklasyfikowanych w kilkuset kategoriach asortymentowych.

W tegorocznej edycji konkursu to właśnie ISOVER okazał się marką o najwyższej rozpoznawalności w kategorii „Systemy dociepleń”, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Respondenci wskazywali także na doskonałą jakość rozwiązań producenta (w tym przede wszystkim ich trwałość i wytrzymałość), która idzie w parze z przystępną ceną.

Badani podkreślali również, że nigdy nie zawiedli się na marce, a ich wysoka ocena wynika z wielu lat pozytywnych doświadczeń w pracy z oferowanymi przez nią produktami, które za każdym razem spełniały swoje zadanie.

 – Każda otrzymana nagroda cieszy, gdyż jest potwierdzeniem wysokiej jakości oferowanych przez nas rozwiązań i skuteczności obranej strategii biznesowej. Zdobycie przez ISOVER już po raz 13. z rzędu tytułu Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii „Systemy dociepleń” to dla nas powód do radości, ale też dumy, tym bardziej, że wyróżnienie to przyznawane jest na podstawie badania, które ma niezależny charakter i w którym uczestniczy wyjątkowo liczne grono aktywnych konsumentów, zarówno inwestorów indywidualnych, jak i wykonawców. Wyniki tegorocznej edycji po raz kolejny potwierdzają, że konsumentom zależy na wysokiej jakości produktów izolacyjnych, po które sięgają. A ta gwarantuje komfort termiczny i akustyczny oraz oszczędności w użytkowaniu domu latem i zimą. Pozytywne opinie respondentów to nie tylko dowód nieustannej przynależności ISOVER do grona najlepiej ocenianych i najbardziej rozpoznawalnych marek budowlanych, ale też wyraźny sygnał, że nasze produkty, które cechuje najniższy dostępny na rynku współczynnik przewodzenia ciepła, wynoszący nawet 0,030 W/(m*K), spełniają oczekiwania zarówno ekspertów branżowych, jak i klientów - podkreśla Zuzanna Schön, Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu ISOVER.

źródło i zdjęcia: marka ISOVER