Purmo rozpoczyna współpracę z agencją Best Brands PR

Purmo Group Sp z o.o. rozpoczęła współpracę z agencją Best Brands PR - liderem w dziedzinie zrównoważonych rozwiązań z zakresu komfortu wnętrz. Kampania będzie obejmować działania media relations w zakresie informacji oraz edukacji klientów w zakresie rozwiązań zapewniających komfort cieplny w domu.

Purmo rozpoczyna współpracę z agencją Best Brands PR
Purmo Group Poland Grzejniki łazienkowe
Dane kontaktowe:
22 544 10 00
Ciszewskiego 15 02-777 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Purmo współpracuje z agencją Best Brands PR

Marka Purmo, obecna na polskim rynku od 30 lat, to niekwestionowany lider w dziedzinie energooszczędnych systemów ogrzewania i chłodzenia. Firma, która rozpoczęła swoją przygodę w branży od grzejnika płytowego, przeszła długą drogę wprowadzając do swojej oferty szereg nowych produktów. Nieustanie poszerza swoją ofertę dostosowując ją do potrzeb rynku.

Grzejnik Tinos H w salonie
Grzejnik Tinos H w salonie fot. Purmo Group Poland

Niezależnie od tego czy jesteśmy w domu, pracy czy szkole, komfort cieplny we wnętrzach ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie. „Comfort delivered” to obietnica składana wszystkim naszym klientom. Aby zapewnić zrównoważony komfort cieplny w pomieszczeniach, dostarczamy kompletne i uznane w branży rozwiązania grzewcze i chłodzące. Innowacyjne i kompletne rozwiązania Purmo zostały zaprojektowane z myślą o jak najlepszej wydajności energetycznej oraz zmniejszeniu wykorzystania zasobów naturalnych w procesie produkcji. Marka, która jest obecna na polskim rynku od 30 lat nie tylko zapewnia kompleksowe rozwiązania, ale jako lider dba o odpowiednią edukację rynku. Współpraca z agencją Best Brands PR ma na celu zapewnienie naszym klientom odpowiedniej informacji zapewniającej im wybór najbardziej optymalnych i energooszczędnych systemów ogrzewania i chłodzeniamówi Janusz Skibniewski, odpowiedzialny za działania marketingowe w Polsce.

Agencja Best Brands PR zadba o wizerunek Purmo w zakresie media relations, obsługi i komunikacji działań związanych z 30-leciem marki na polskim rynku, pojawieniem się nowych produktów oraz aktywności promocyjnych i marketingowych. Za obsługę klienta odpowiada zespół projektowy Moniki Apitz i Martyny Andziak. Działania agencji mają wpłynąć przede wszystkim na edukację potencjalnych klientów pod kątem optymalnych, energooszczędnych systemów ogrzewania.

źródło i zdjęcia: Purmo Group Poland