Komfort i bezpieczeństwo 24h/7
Masz pompę ciepła albo planujesz jej zakup, ale zastanawiasz się nad tym, jak wygląda jej obsługa? Martwisz się, czy w sytuacji awaryjnej otrzymasz szybko wsparcie?
A może nurtuje Cię to, czy samodzielnie potrafisz ustawić odpowiednie parametry pracy pompy ciepła i chcesz w razie potrzeby uzyskać pomoc profesjonalnego instalatora? Poznaj Panasonic Aquarea Service Cloud, narzędzie online do serwisu pracy pompy ciepła i jej monitoringu.
Dla kogo jest Aquarea Service Cloud?
To profesjonalne narzędzie przeznaczone dla instalatora, ale przynoszące korzyści użytkownikowi.
Usługa Aquarea Service Cloud umożliwia instalatorom zdalne serwisowanie instalacji grzewczych klientów. Pozwala to na oszczędność czasu i pieniędzy, skraca czas reakcji na ewentualną awarię, i zwiększa satysfakcję i poczucie bezpieczeństwa klientów.
Czym dokładnie jest Aquarea Service Cloud?
To rozbudowane narzędzie przeznaczone dla instalatora, które umożliwia mu zdalny monitoring pracy pompy ciepła Panasonic Aquarea. Diagnostyka obejmuje aż 71 parametrów, a szczegółowa historia dostępna jest dla ostatnich 7 dni pracy pompy.
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek błędów, Twój instalator otrzymuje powiadomienie i ma możliwość zdalnego sprawdzenia statusu pracy Twojego urządzenia. Dzięki temu, instalator w wielu sytuacjach może dokonać serwisu zdalnie, bez konieczności przyjazdu na miejsce.
Jeśli jednak przyjazd serwisanta jest konieczny, przyjedzie do Ciebie przygotowany, z częścią gotową do wymiany.
Aquarea Service Cloud umożliwia instalatorowi także sprawdzenie historii pracy pompy ciepła i dostosowanie jej ustawień do potrzeb Twoich i Twojego domu.
Jak podłączyć pompę ciepła do systemu Aquarea Service Cloud?
To proste, wystarczy, że poprosisz o to swojego instalatora. Pamiętaj, żeby sprawdzić, czy ma akredytację Panasonic. Lista ProPartnerów i Akredytowanych Instalatorów dostępna jest na naszej stronie internetowej.
Zaawansowane funkcje zdalnego serwisu dostępne z użyciem profesjonalnych aplikacji:
- pełny przegląd instalacji na jednym ekranie,
- dziennik historii błędów,
- pełna informacja o jednostce,
- stała dostępność statystyk,
- dostępność większości ustawień.
Platforma stworzona z myślą o instalatorach
Po rejestracji w Aquarea Service Cloud, instalator otrzymuje zdalny dostęp do platformy. Dzięki temu zyskuje łatwą kontrolę i możliwość zaoszczędzenia czasu podczas diagnostyki pracy pompy ciepła i rozwiązywania zaistniałych błędów.
Użytkownicy Aquarea Service Cloud mogą wybrać dowolnego instalatora lub serwisanta, któremu dadzą dostęp do systemu swojej pompy. W ustawieniach podają jego adres e-mail, dzięki czemu instalator może się zarejestrować w serwisie oraz połączyć się z Aquarea Smart Cloud.
Istnieje możliwość wyboru i zmiany poziomu kontroli zapewniającej dostęp instalatorowi.
Możliwe są 4 poziomy kontroli:
1) pełny dostęp,
2) monitorowanie i sterowanie,
3) tylko monitorowanie,
4) dostęp na żądanie.
Instalator, który nie ma pełnego dostępu do platformy, może wysłać przez Service Cloud prośbę o przyznanie tymczasowego pełnego dostępu, jeżeli będzie taka konieczność.
Jak podłączyć się jednostki do Aquarea Service Cloud?
Źródło i zdjęcia: Panasonic