Prysznic z funkcją recyklingu wody - nowość marki GROHE

Prysznic z funkcją recyklingu wody - nowość marki GROHE

Nowe rozwiązanie marki GROHE zapewnia komfort użytkowania, jednocześnie zmniejszając zużycie wody i energii - odpowiednio o nawet do 75% i 66% w trakcie 10-minutowego prysznica. Pozwala to zaoszczędzić czteroosobowej rodzinie ponad 6 300 zł rocznie.

Marka GROHE zaprezentowała nowy koncept prysznica z recyklingiem wody. Dzięki temu poszerzy swoją ofertę produktów promujących efektywne wykorzystanie zasobów i ułatwiających dokonywanie ekologicznych wyborów. Rozwiązanie to pokazuje, jak nowa generacja produktów sanitarnych może zdecydowanie zmniejszyć zużycie wody. Ma to największe znaczenie w przypadku łazienek, które odpowiadają za 2/3 wspomnianego zużycia. Dodatkowo, ogrzewanie wody jest drugim co do wielkości źródłem pobierającym energię elektryczną. Podniesienie wydajności zużycia wody pozwala tym samym na ograniczenie zużycia paliw kopalnych, zmniejszenie rachunków za energię i emisji dwutlenku węgla.

Koncept prysznica marki GROHE z funkcją obiegu wody czyści, podgrzewa i ponownie wykorzystuje wodę, zmniejszając zużycie bieżącej wody nawet do 75%, przy jednoczesnym wykorzystaniu 1/3 energii wymaganej przez tradycyjne prysznice. Przekłada się to na zmniejszenie rachunków o nawet 65% rocznie dla czteroosobowej rodziny i redukcję emisji CO2 do 70%. Nowa technologia została zaprojektowana tak, aby zapewnić najwyższą funkcjonalność, wykorzystując przy tym możliwie najmniejszą ilość świeżej wody. W taki sposób możemy cieszyć się długimi prysznicami bez poczucia winy.

Wyzwania związane z niedoborem wody są jednymi z największych problemów naszych czasów. Nie pozostaje nic innego, jak odważnie stawić im czoła - zwłaszcza jeśli woda jest podstawą Twojej działalności. Dla marki GROHE, łączenie dewizy "Pure Freude and Wasser" ze zrównoważonym rozwojem od zawsze było integralną częścią DNA marki. Uważamy, że najlepszym sposobem na pomoc w oszczędzaniu wody jest dostarczenie konsumentom produktów, które nie obniżają komfortu i zapewniają jak najwyższą przyjemność z użytkowania. - komentuje Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA.

Rozmawiając z naszymi partnerami, dochodzimy do wniosku, że branża budowlana będzie musiała spełniać coraz bardziej rygorystyczne standardy, z uwagi na rosnące wymagania organów regulacyjnych. Zarówno one, jak i konsumenci domagają się większej ilości ekologicznych rozwiązań. Będziemy nadal inwestować w innowacje, aby pomóc naszym partnerom wyprzedzać te trendy i wspierać tworzenie domów w oparciu o założenia zrównoważonego rozwoju - dodaje.

Firma powiązana: Grohe Polska

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz