Targi PSB coraz większe
To wydarzenie już na stałe wpisało się w kalendarze dostawców PSB. Mimo, że targi są zamknięte dla publiczności, co roku zwiększa się liczba zarówno wystawców, jak i uczestników. W imprezie licznie biorą udział partnerzy tej sieci: składy budowlane, placówki PSB-Profi, PSB-Mrówka oraz dostawcy materiałów. Wydarzenie organizowane na samym początku sezonu jest barometrem, odzwierciedlającym nastroje panujące w branży budowlanej i wykończeniowej.
Oferta firmy Effector
Effector S.A. zaproponował swoim dotychczasowym i nowym odbiorcom możliwość współpracy w zakresie całej swojej oferty, to jest dziewięciu kolekcji profili wykończeniowych: aluminiowych oraz PVC. Uczestnicy wystawy mają możliwość doprecyzowania tegorocznej współpracy jeszcze kilka dni po zakończeniu targów. Odbiorcy skupieni w PSB otrzymują atrakcyjne rabaty, które wynikają ze zrealizowanych lub zadeklarowanych obrotów. Z poziomu tegorocznych zamówień oraz przeprowadzonych rozmów zadowolony jest Marcin Grabiec, menadżer ds. sprzedaży w firmie Effector S.A.
Targi Grupy PSB systematycznie się rozwijają, ta formuła nadal ma duży potencjał - zauważył Marcin Grabiec. - To istotne, coroczne spotkania z kupcami oraz innymi dostawcami, które pozwalają wstępnie oszacować popyt i ocenić nastroje na nadchodzący sezon.
fot. grupapsb.com.pl