Zwróciliśmy się do naszych respondentów z prośbą: "prosimy zaznaczyć (w kolumnie A) firmy znane Ci choćby ze słyszenia oraz (w kolumnie B) firmy, których produkty kupiłeś lub zamierzasz kupić do budowy Twojego domu".
Respondent mógł do tego wykazu dopisać również dowolne inne firmy. Rozkłady statystyczne uzyskanych odpowiedzi przedstawiają wykresy A, B. Liczby podane na rozkładzie A określają, jaki procent wszystkich uczestników ankiety (876 osób) rozpoznaje daną markę. Zatem rozkład ten obrazuje zarówno stopień popularności poszczególnych marek produktów, jak też poziom wiedzy naszych Czytelników.
Bezapelacyjnym zwycięzcą obu rankingów (A i B) jest Atlas. 81,3% pytanych zna tę markę, a 23,4% zastosowało lub zamierza ją zastosować przy budowie domu. Wysoką rozpoznawalność mają ponadto firmy: Ceresit (Henkel), Kreisel, Knauf i Bolix.