Rusza kampania reklamowa gładzi gipsowej Uniglatt firmy Knauf

Rusza kampania reklamowa gładzi gipsowej Uniglatt firmy Knauf
17 kwietnia rusza ogólnopolska kampania produktowa gładzi gipsowej Uniglatt firmy Knauf. Idea kreatywna spotu opiera się na koncepcji castingu do programu „talent show”. Jego celem jest znalezienie najlepszej gładzi na rynku. Konkurs wygrywa Uniglatt - gładź gipsowa przeznaczona do ścian i sufitów.

Rusza kampania reklamowa gładzi gipsowej Uniglatt firmy Knauf Kampania skierowana jest zarówno do specjalistów – wykonawców, pracowników firm budowlanych, jak i do klienta ostatecznego, budującego lub remontującego dom, czy mieszkanie. Podstawowa grupa docelowa to mężczyźni w wieku 25-55.

 

Kampania „Jak oni gładzą” obejmuje telewizję i Internet. Dwa trzydziestosekundowe spoty wraz ze skróconą wersją reklamy do 15 sekund pojawią się w TVP1, TVP2, TVP INFO oraz w telewizji POLSAT i będą emitowane rotacyjnie do 8 maja. Dodatkowo, wykorzystane zostaną niszowe stacje telewizyjne jak TVN 24 i TVN TURBO.

Reklama w Internecie obejmuje bannery, które będą obecne na portalach branżowych i lifestylowych. Reklamy prasowe ukażą się w majowych wydaniach pism: Murator, Ładny Dom, czy Budujemy Dom i będą wsparte działaniami public relations, prowadzonymi przez Pegasus PR.

 

Firma powiązana: Knauf Sp. z o.o.

Komentarze

Gość Marek
20-04-2009 12:33
Super gładź! Polecam! Co do reklamy - uwielbiam tą z Oksaną :)
Wiecej na Forum BudujemyDom.pl
Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz