Zaprezentowany w kampanii reklamowej spot w bezpośredni sposób nawiązuje do wykorzystanej w nowej farbie MAGNAT SYPIALNIA POKÓJ DZIECKA innowacyjnej technologii, która oczyszcza powietrze wewnątrz pomieszczeń ze szkodliwego formaldehydu.
W spocie Wojciech Modest Amaro wraz z rodziną opowiada o cechach wysokiej jakości farby. Wybiera MAGNAT SYPIALNIA POKÓJ DZIECKA ponieważ zapewnia ona nie tylko piękne kolory i gwarantuje plamoodporność, lecz także może zadbać o niego i jego rodzinę, oczyszczając powietrze wewnętrzne. W ten sposób MAGNAT zwiększa świadomość odbiorców i oferuje im nowoczesne rozwiązanie w postaci farby MAGNAT SYPIALNIA POKÓJ DZIECKA.
Spot reklamowy kampanii pojawi się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT czy TVN24. Reklamie telewizyjnej będą towarzyszyły także aktywności w Internecie, m.in. kampania banerowa i kontekstowa na witrynach tematycznych, najbardziej poczytnych portalach informacyjnych czy też prestiżowych kanałach VOD. Działania w prasie obejmą miesięczniki wnętrzarskie, tytuły lifestylowe oraz media parentingowe. Uzupełnieniem będzie ekspozycja materiałów POS w punktach sprzedaży.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja marketingowa Scale Effect.