Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2015

Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2015

Już po raz dwunasty dziennik "Rzeczpospolita" zaprezentował ranking Najcenniejszych Polskich Marek. Wśród nich nie mogło zabraknąć Śnieżki, producenta farb i lakierów, która w zestawieniu ogólnym marek ujętych według wartości uplasowała się na 113. pozycji.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek realizowany jest z inicjatywy dziennika "Rzeczpospolita", we współpracy z grupą ekspertów z firmy Acropolis Advisory. W klasyfikacji oceniono wartość 330 polskich brandów. Wśród nich nie mogło zabraknąć Śnieżki, która w zestawieniu ogólnym marek ujętych według wartości uplasowała się na 113. pozycji, a jej wartość w porównaniu do 2014 roku wzrosła o 7%, ze 107,6 mln zł do 114,9 mln zł.

 

Dobrą, 62 lokatę Śnieżka zajęła też w klasyfikacji 100 najsilniejszych marek, zaś w zestawieniu mocy brandów z kategorii "pozostałe produkty niespożywcze" uplasowała się na 22 miejscu, odnotowując jednocześnie wzrost mocy w stosunku do ubiegłego roku. Wartość marki jest pochodną jej siły. Powyższe wyniki pokazują, że Śnieżka to silny brand, który cieszy się uznaniem konsumentów i utrzymuje mocną pozycję na rynku oraz w świadomości odbiorców.

Firma powiązana: Śnieżka

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz