Zdobyte przez nas nagrody to potwierdzenie prostej zasady, że dobra praca popłaca, a konsekwentne budowanie wartości marki poprzez stałe poznawanie i realizację potrzeb klienta daje pożądany efekt. Dziękuję naszym klientom za zaufanie – komentuje Krzysztof Ogórek, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Grupy Atlas.
Szczególnie ważne jest dla niego pierwsze miejsce w kategorii Marki Przyjaznej Fachowcom: Jest to potwierdzenie tego, że nasza wielopłaszczyznowa strategia wspierania fachowców została doceniona.
Organizatorem konkursu na Budowlaną Markę Roku jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, wyspecjalizowana w badaniach sektora inwestycyjno-budowlanego. Wyniki oparto o reprezentatywną próbę ankietową, przeprowadzoną na ponad 1600 firmach wykonawczych.
Budowlana Marka Roku, przyznawana już od ośmiu lat, stała się prestiżową branżową nagrodą. To cenny barometr rynku, zarówno dla producentów materiałów budowlanych, jak i inwestorów. O wynikach konkursu decydują wykonawcy – grupa zawodowa, która na co dzień pracuje z materiałami budowlanymi dostępnymi na polskim rynku. Marki, które fachowcy obdarzyli zaufaniem, zasługują na miano najlepszych z najlepszych. W tym roku, w kategoriach produktowych było kilka niespodzianek. W przypadku nagrody głównej, od lat lider jest tylko jeden – marka ATLAS – podsumowuje Małgorzata Walczak-Gomuła, dyrektor generalny ASM.
Firma powiązana: Grupa Atlas