Zwróciliśmy się do naszych respondentów z prośbą: "prosimy zaznaczyć (w kolumnie A) firmy znane Ci choćby ze słyszenia oraz (w kolumnie B) firmy, których produkty kupiłeś lub zamierzasz kupić do budowy Twojego domu". Respondent mógł do tego wykazu dopisać również dowolne inne firmy.
Rozkłady statystyczne uzyskanych odpowiedzi przedstawiają wykresy A, B. Liczby podane na rozkładzie A określają, jaki procent wszystkich uczestników ankiety (726 osób) rozpoznaje daną markę. Zatem rozkład ten obrazuje zarówno stopień popularności poszczególnych marek produktów, jak też poziom wiedzy naszych Czytelników.
W rankingu rozpoznawalności marki (A) czołówkę - rozpoznawalnością powyżej 50% - tworzą 4 firmy: Atlas, Ceresit (Henkel), Knauf, Weber (Saint-Gobain Construction Products Polska). Ponad 20% ankietowanych zastosowało lub zastosuje przy ocieplaniu domu produkty Atlas. Ponad 15% udział w rynku mają Weber (Saint-Gobain Construction Products Polska) i Ceresit (Henkel).