Marka YTONG na polskim rynku od 15 lat

Marka YTONG na polskim rynku od 15 lat
Marka YTONG jest obecna na polskim rynku już od 15 lat. 21 marca 1995, w Ostrołęce, została podpisana umowa założycielska spółki YTONG Ostrołęka.

Marka YTONG na polskim rynku od 15 lat Od tego czasu YTONG stał się synonimem innowacyjnych, wysokiej jakości, markowych materiałów budowlanych – bloczków z betonu komórkowego. Dziś jednoznacznie kojarzy się również z energooszczędnością i ekologią.

 

Kolejną wiosnę budowlaną YTONG inauguruje stroną zawierającą informacje na temat inicjatyw przygotowanych dla polskich klientów i fanów marki.

 

Z okazji 15-lecia YTONG zaprasza:

  • studentów architektury i budownictwa oraz kierunków pokrewnych – do wyrażenia swojej opinii nt. przyszłości branży budowlanej w badaniu YTONG Dom 2020;

     

  • wszystkich planujących budowę domu – na dni otwarte w fabrykach YTONG, spotkanie ze specjalistami, indywidualne konsultacje i porady, a także wyjątkową możliwość przyjrzenia się, jak produkowane są energooszczędne bloczki YTONG. Pierwsze spotkanie już 10 kwietnia, w Ostrołęce;

     

  • wszystkich zainteresowanych budowaniem – do udziału w konkursie Energetyczny Konkurs Wiedzy Budowlanej – szczegóły już w kwietniu.
Zapraszamy na

Firma powiązana: Xella Polska

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz