Przemyślana strategia biznesowa, dobrze skomponowany asortyment, odpowiednia lokalizacja i wizerunek salonu to ważne fundamenty własnego biznesu. Do tego dochodzi codzienna "walka" o zamówienia klientów, poruszanie się w gąszczu zmieniających się przepisów, reagowanie na zmieniające się uwarunkowania rynkowe i społeczne. "Chleb powszedni" każdego właściciela salonu stolarki.
Prowadzenie salonu stolarki to nie lada wyzwanie. Wie o tym każdy, kto taki salon posiada. Ważne jest dzielenie się wiedzą i sprawdzonymi narzędziami do prowadzenia salonu. Jak dodamy do tego know how dużego producenta, właściciel salonu otrzymuje ogromną dawkę wiedzy i pewności siebie - mówi Robert Kasperczyk, wieloletni trener biznesowy.
Tego typu spotkania stanowią cenną wartość nie tylko ze względu na poszerzanie umiejętności, ale też networkingową wymianę doświadczeń. Kolejna grupa właścicieli salonów KRISHOME będzie się szkoliła już w listopadzie br.
To pierwsze tego typu szkolenie, bardzo cieszymy się z licznego przybycia naszych partnerów biznesowych. Wdrażane standardy pomogą efektywnie zarządzać firmą. Chcemy zapewniać właścicielom salonów KRISHOME nie tylko najlepsze produkty, ale też wsparcie w prowadzeniu firmy - mówi Marcin Garbaciak, Regionalny Szef Sprzedaży, odpowiedzialny za szkolenia.
KRISHOME to strategiczny projekt biznesowy wrzesińskiej firmy KRISPOL, w ramach którego powstają w całej Polsce innowacyjne salony stolarki otworowej, które oferują bezpieczne i energooszczędne produkty od jego producenta.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej