Laur Konsumenta to czołowy, ogólnopolski plebiscyt popularności produktów i usług prowadzony od 17 lat.
W tegorocznej edycji wydarzenia, Cemex Polska uzyskał Złoty Laur Konsumenta. Należąca do firmy marka niskoemisyjnych betonów Vertua uzyskała najwięcej wskazań (21%) w kategorii "Ekologiczne strategie w biznesie".
Cemex, jako laureat plebiscytu, uzyskał prawo do oznaczania produktów Vertua godłem nagrody Laur Konsumenta 2023.
Zależy nam na tym, by nasze produkty i usługi odpowiadały na potrzeby klientów, dlatego konsekwentnie doskonalimy ofertę Cemex. Dążąc do ograniczania naszego wpływu na środowisko, systematycznie rozwijamy m.in. produkty dla zrównoważonego budownictwa, które pozwalają na znaczącą redukcję śladu węglowego w ramach realizowanych inwestycji. Cieszymy się, że konsumenci docenili nasze starania, bo to z myślą o nich tworzymy wciąż nowe rozwiązania - mówi Piotr Karbownik, Menadżer Zespołu ds. Zarządzania Produktami w Cemex Polska.
W 2021 roku Cemex zaoferował swoim klientom pierwsze niskoemisyjne produkty Vertua. Obecnie marka Vertua ewoluowała, bo oprócz niskoemisyjnego portfolio, klienci mogą również znaleźć rozwiązania z obszaru efektywności energetycznej, gospodarowania wodą, materiałów z recyklingu oraz betonów umożliwiających optymalizację w projektowaniu.
Wdrażanie nowoczesnych i zrównoważonych rozwiązań produktowych wpisuje się w globalną strategię Cemex pt. "Future in Action". Jej cel to przeciwdziałanie zmianom klimatu, m.in. poprzez redukcję emisji dwutlenku węgla w zakładach produkcyjnych.
Do 2050 roku Cemex zamierza dostarczać wszystkim klientom na świecie beton o zerowej emisji CO2 netto.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej
Zobacz mniej