Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, w którym konsumenci decydują o wyłonieniu najlepszych w ich ocenie jakościowo marek i firm funkcjonujących na polskim rynku. W tym roku odbyła się XII edycja badania przeprowadzonego na próbie ponad 15 tysięcy osób (opinii aktywnych konsumentów).
Konsumencki Lider Jakości to program, który nie tylko identyfikuje Liderów, ale przede wszystkim zbiera wiedzę na temat jakości wytypowanych produktów i usług. Cyklicznie wykonywane badania konsumenckie stanowią cenne źródło informacji o polskim rynku produktów, czynników świadczących o wysokiej jakości poszczególnego asortymentu oraz zmian preferencji konsumentów w kolejnych latach. O wyborze firmy i przyznaniu godła decydują m.in. takie czynniki jak dostępność produktu, poziom cen, design i wygląd opakowania, jakość oraz doświadczenie rynkowe.
W kategorii "Cement" respondenci uznali markę Cemex Polska za najlepszą pod względem jakości, kojarzoną z niezawodnością i wytrzymałością, a także jako jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm w swojej kategorii produktowej.
- Konsumenci, będący bezpośrednimi użytkownikami i nabywcami naszych produktów stanowią wyznacznik wielkości popytu i zadowolenia naszych klientów. Przyznane Złote Godło świadczy o tym, że jako firma nieustannie dążymy we właściwym kierunku - mówi Rafał Gajewski, Dyrektor Pionu Handlowego, Członek Zarządu Cemex Polska.
Wyróżnienie złotym godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2023 stanowi dla Cemex bardzo ważne osiągnięcie. Opinia klientów jest dla firmy bardzo istotna, na podstawie wyników ankiet Cemex nieustannie rozwija i doskonali swoje usługi, poszerza ofertę produktową i poszukuje nowych rozwiązań, aby możliwie jak najlepiej spełnić ich oczekiwania.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej
Zobacz mniej