Wizualizacja obietnicy wykonania
Nowe logo marki, "pieczęć Schöck", ma jeszcze silniej symbolizować obietnicę najwyższej jakości i niezawodnego połączenia firmy, jej klientów i pracowników, bo w przyszłości będzie nadal wybrzmiewało: ,,postaw na niezawodność”.
„Schöck rozwijał się bardzo pomyślnie w ciągu ostatnich 30 lat. Nasza firma jest bardziej innowacyjna i międzynarodowa niż kiedykolwiek. Chcemy, aby było to widoczne również dla świata zewnętrznego” - mówi Mike Bucher, prezes zarządu Schöck AG.
Najbardziej uderzającą cechą tej zmiany jest nowe logo marki
Najbardziej uderzającą cechą tej zmiany jest nowe logo marki. Niebieski kolor użyty w logo jest odtąd ciemniejszy i staje się wiodącym kolorem marki. Nazwa Schöck jest prezentowana wielkimi literami i z nowym sygnetem marki. Ten nowy sygnet - "pieczęć Schöck" - reprezentowany przez dwa blokujące się wsporniki, ma w przyszłości jeszcze silniej symbolizować obietnicę najwyższej jakości oraz niezawodnego partnerstwa pomiędzy firmą, jej klientami i pracownikami.
Nowy znaczek Schöck oznacza wyraźną obietnicę
,,Nowy znaczek Schöck oznacza wyraźną obietnicę. Jest to symbol jakości i wartości, niezawodności i bezpieczeństwa”- wyjaśnia Mike Bucher, - ,,Są to wartości, które są kluczowe dla naszych działań, nawet w czasach transformacji cyfrowej".
Ważnym wyzwaniem przy rewizji projektu było sprostanie wymaganiom zarówno świata cyfrowego, jak i analogowego. Dzięki temu nowe logo może być używane elastycznie i jest doskonale rozpoznawalne na wszystkich urządzeniach.
Pierwotnym planem było zaprezentowanie nowej tożsamości marki na targach Budowlanych w Monachium. Dzięki Coronie odbędzie się to teraz na żywo w Internecie 28.01.2021 r.
źródło i zdjęcia: Schöck