Schöck z nową tożsamością marki i nowym logo już od stycznia 2021

Od stycznia 2021 roku Schöck zaprezentuje się w nowej odsłonie marki. Producent wyrobów budowlanych wykorzystał miniony, burzliwy rok do zmiany swojego wyglądu. Nowy wygląd jest bardziej autentyczny i współczesny.

Schöck z nową tożsamością marki i nowym logo już od stycznia 2021
Schöck Sp. z o. o. Biuro handlowe Warszawa Rozwiązania do izolacji termicznej i akustycznej dla budownictwa wielorodzinnego
Dane kontaktowe:
22 533 19 33
Burakowska 14 01-066 Warszawa, kampus biurowy FOREST

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Wizualizacja obietnicy wykonania

Nowe logo marki, "pieczęć Schöck", ma jeszcze silniej symbolizować obietnicę najwyższej jakości i niezawodnego połączenia firmy, jej klientów i pracowników, bo w przyszłości będzie nadal wybrzmiewało: ,,postaw na niezawodność”.

„Schöck rozwijał się bardzo pomyślnie w ciągu ostatnich 30 lat. Nasza firma jest bardziej innowacyjna i międzynarodowa niż kiedykolwiek. Chcemy, aby było to widoczne również dla świata zewnętrznego” - mówi Mike Bucher, prezes zarządu Schöck AG.

Najbardziej uderzającą cechą tej zmiany jest nowe logo marki

Najbardziej uderzającą cechą tej zmiany jest nowe logo marki. Niebieski kolor użyty w logo jest odtąd ciemniejszy i staje się wiodącym kolorem marki. Nazwa Schöck jest prezentowana wielkimi literami i z nowym sygnetem marki. Ten nowy sygnet - "pieczęć Schöck" - reprezentowany przez dwa blokujące się wsporniki, ma w przyszłości jeszcze silniej symbolizować obietnicę najwyższej jakości oraz niezawodnego partnerstwa pomiędzy firmą, jej klientami i pracownikami.

Nowy znaczek Schöck oznacza wyraźną obietnicę

,,Nowy znaczek Schöck oznacza wyraźną obietnicę. Jest to symbol jakości i wartości, niezawodności i bezpieczeństwa”- wyjaśnia Mike Bucher, - ,,Są to wartości, które są kluczowe dla naszych działań, nawet w czasach transformacji cyfrowej".

Ważnym wyzwaniem przy rewizji projektu było sprostanie wymaganiom zarówno świata cyfrowego, jak i analogowego. Dzięki temu nowe logo może być używane elastycznie i jest doskonale rozpoznawalne na wszystkich urządzeniach.

Pierwotnym planem było zaprezentowanie nowej tożsamości marki na targach Budowlanych w Monachium. Dzięki Coronie odbędzie się to teraz na żywo w Internecie 28.01.2021 r.

źródło i zdjęcia: Schöck