Koncepcja Geberit Mastering Water
Konferencję otworzył Karolis Bacevičius, Dyrektor Zarządzający Geberit w Polsce. W swoim wystąpieniu podkreślił, że zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem długofalowej strategii marki.
Wszystkie produkty Geberit powstają zgodnie z zasadą eko-designu – każdy nowy model musi przewyższać swojego poprzednika pod względem ekologii, przy zachowaniu najwyższych standardów trwałości i funkcjonalności.
Hasło „Mastering Water” to nie tylko slogan, ale filozofia, która definiuje sposób działania firmy. Geberit łączy zaawansowaną wiedzę techniczną z przemyślanym designem, by zarządzanie wodą było łatwe, bezpieczne i efektywne – zarówno dziś, jak i w przyszłości.
Zarządzanie wodą – po prostu działa
W kolejnej części konferencji Magda Jarząb, Product Manager w Geberit, zaprezentowała nowoczesne rozwiązania instalacyjne marki. Przedstawiła system Geberit FlowFit, który wyróżnia się intuicyjnym i szybkim montażem, gwarantującym stuprocentową szczelność instalacji. Zmniejszone przekroje rur pozwalają na optymalne wykorzystanie przestrzeni i ograniczenie kosztów.

Uwagę uczestników przyciągnął również nowy system Mapress Therm – odporny na korozję, łatwy w instalacji i stworzony z myślą o nowoczesnych instalacjach grzewczych oraz chłodzących.
Piotr Bąk, Product Manager, zaprezentował ideę WC System, czyli perfekcyjne połączenie stelaża podtynkowego Geberit z innowacyjną miską WC z technologią TurboFlush. Technologia TurboFlush to nie tylko szwajcarska precyzja, ale przede wszystkim cisza, spokój i komfort, który trwa latami – podkreślił Piotr Bąk.
Paweł Karaś, Product Manager, przedstawił nowy stelaż Geberit Duofix 4, który charakteryzuje się ultracichym zaworem (tylko 7 dB), precyzyjną regulacją ilości spłukiwanej wody oraz szybszym o 30% montażem. Zaprezentowano również nowe, super płaskie przyciski spłukujące Sigma40 (nagrodzone iF Design Award 2025) i Sigma01.

Ceramika nowej generacji
Piotr Bąk zaprezentował również nowości w ceramice, w tym miski z technologią TurboFlush, pisuary w różnych rozmiarach oraz bezrantową technologię Rimfree. Nasze produkty to inteligentne rozwiązania, które oszczędzają wodę, czas i pieniądze, a przede wszystkim – sprawiają, że łazienka działa tak, jak powinna – powiedział Piotr Bąk.
Nowa edycja konkursu Projekt Łazienki
Zamknięcie konferencji należało do Justyny Zborowskiej, Marketing Communications Manager w Geberit, która ogłosiła rozpoczęcie nowej edycji konkursu Projekt Łazienki. Inicjatywa skierowana jest do młodych architektów i projektantów, a jej celem jest wyłonienie najbardziej innowacyjnych i funkcjonalnych koncepcji łazienek publicznych.
Tegoroczne zadanie konkursowe będzie dotyczyło zaprojektowania przestrzeni sanitarnej w wyjątkowym miejscu – zielonym sercu Szczecina, czyli na Jasnych Błoniach. Szczegóły konkursu zostaną ogłoszone wkrótce.
źródło i zdjęcia: Geberit