Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Haier otworzył pierwszy wirtualny shoowroom

Haier prezentuje pierwszy cyfrowy showroom, w którym można się swobodnie poruszać i wchodzić w interakcje z otoczeniem. Rozszerzona rzeczywistość pozwoli stworzyć zaawansowane wizualizacje produktów, dając wrażenie niemal namacalnej obecności.

Haier otworzył pierwszy wirtualny shoowroom

Pierwszy cyfrowy shoowrom od Haier

Haier, będąca numer 1 w segmencie sprzętu AGD na świecie1, otwiera we wszystkich krajach Europy pierwszy wirtualny showroom, przełamując barierę tradycyjnych narzędzi fotograficznych dzięki niepowtarzalnym i wciągającym cyfrowym możliwościom w czasie rzeczywistym. Dzięki wirtualnemu showroomowi Haier, odwiedzający będą mieli możliwość – przy użyciu swojego komputera, smartfona lub tabletu – swobodnego poruszania się w dwóch odrębnych, trójwymiarowych środowiskach, w których będą mogli poznać najnowsze produkty producenta. Za pomocą jednego kliknięcia użytkownik zanurzy się w pełni zintegrowanym i dostosowanym do potrzeb „domu przyszłości”. Dzięki opublikowanym tam filmom, wirtualnym katalogom czy ulotkom pozna piekarniki, lodówki, chłodziarki do wina i pralki Haier, przedstawione w najwyższej rozdzielczości, co umożliwi dostrzeżenie każdego szczegółu mebli czy tekstury.

Po kliknięciu w pulsującą ikonę przy dostępnym w wirtualnym showroomie produkcie wyświetlą się wszystkie informacje i szczegóły techniczne, wraz z możliwością przenoszenia produktów do środowiska domowego, zachowując ich kolory, cechy i wymiary. W ten sposób użytkownicy będą mieli możliwość wizualizacji urządzeń w różnych przestrzeniach, wraz z możliwością zmiany produktów na inne urządzenia dostępne w systemie i automatycznego wyświetlania ich w wirtualnym showroomie.

Otwarcie naszego wirtualnego showroomu to kolejny krok marki Haier w kierunku oferty, która jest coraz lepiej dopasowana do potrzeb, zaawansowana technologicznie i charakteryzuje się wzornictwem premium. Misją Haier jest oferowanie naszym konsumentom najwyższej jakości, unikalnych doświadczeń i jesteśmy przekonani, że ta interaktywna i wciągająca podróż do naszego ekosystemu spełni ich oczekiwania - powiedział Arnaud Guillot, Brands Director of Haier Europe.

Kuchnia i jadalnia w shoowromie Haier
Kuchnia i jadalnia w shoowromie Haier fot. Candy Hoover Polska Sp. z o.o.

Do zbudowania architektury user experience firma Haier wykorzystała platformę chmurową Neosperience Reality Plus, która dzięki technologiom WebGL i gITF nie wymaga od użytkownika końcowego instalacji żadnej aplikacji i pozwala na powielanie szczegółów, kształtów, kolorów i materiałów bez uszczerbku na szybkości sterowania.

źródło i zdjęcia: Candy Hoover Polska Sp. z o.o.

1Euromonitor International Limited; Consumer Appliances 2021, % udział jednostek, dane dotyczące wielkości sprzedaży 2020