W 2019 roku warszawskie przedsiębiorstwo zrealizowało zakładane cele biznesowe i utrzymało wysoką dynamikę wzrostu wartości sprzedaży. Za pośrednictwem firmy na rynek trafiło wiele nowych, innowacyjnych produktów, które poprawiają efektywność i bezpieczeństwo pracy.
Dostarczając nowoczesne narzędzia i odzież ochronną Profix pomaga innym podmiotom skuteczniej konkurować na rynku zwiększając efektywność wykonywanych prac. Firmy korzystające z rozwiązań Proline, Lahti Pro i Tryton lepiej stawiają czoła nowym wyzwaniom.
Obecność w gronie Gazel Biznesu to świetna rekomendacja. Kojarzy się z prestiżem i zarazem odzwierciedla dobrą reputację oraz wiarygodność firmy. Wskazuje jednocześnie, że przedsiębiorstwo rozwija się stabilnie. Jest wiarygodnym partenrem biznesowym, z którym warto współpracować.
Aby zostać Gazelą Biznesu firma musi przez trzy lata z rzędu zwiększać obroty i osiągać zysk. Projekt realizowany jest przez dzienniki ekonomiczne należące do grupy wydawniczej Bonnier. Weryfikacją danych zgłoszonych przez przedsiębiorców zajmują się analitycy wywiadowni gospodarczej Coface Poland.
źródło i zdjęcie: Profix