Sieć salonów KRISHOME drugi raz z rzędu wyróżniona Laurem Klienta

To, co jeszcze do niedawna wydawało się melodią przyszłości, dziś staje się standardem - inwestorzy mogą skontaktować się z doradcą techniczno-handlowym w salonie za pomocą popularnych komunikatorów - takich jak Messeneger czy Whats App, umowę można również sfinalizować elektronicznym podpisem. Inwestorzy docenili bezpieczeństwo, wygodę, a także oszczędność czasu, a sieć KRISHOME kolejny raz otrzymała jedno z najważniejszych wyróżnień konsumenckich: Złoty Laur Klienta.

Sieć salonów KRISHOME drugi raz z rzędu wyróżniona Laurem Klienta

Sieć salonów KRISHOE nieustannie się powiększa

- Zdobyte już drugi raz z rzędu wyróżnienie to najlepsza rekomendacja dla codziennej, wytężonej pracy salonów KRISHOME w 2020 roku. Potrzebna była duża elastyczność i ekspresowa digitalizacja, cieszy nas, że klienci dostrzegli te starania o bezpieczną możliwość ukończenia już rozpoczętych inwestycji - komentuje otrzymanie nagrody Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.

- Sieć nieustannie się powiększa - oferujemy gotowy, sprawdzony koncept na biznes, który w niepewnych czasach daje poczucie stabilizacji. Niemałą rolę odgrywa tu również Akademia Eksperta KRISPOL, która przygotowuje szkolenia zarówno skierowane do doradców techniczno-handlowych, ale również montażystów - dodaje Gibki.

Sieć salonów KRISHOME to również komfortowa strefa dla architekta

Dowolność konfiguracji kompletu stolarki pozwala na realizację najbardziej wyszukanych projektów. Dziś wielogabarytowe szklane fasady, dopasowanie stolarki do całości projektu czy miksowanie różnych rozwiązań w obrębie jednej inwestycji to już standard, a możliwość przeprowadzenia całego procesu w jednym miejscu, znacznie przyspiesza realizację prac na budowie.

źródło i zdjęcia: KRISPOL