Idea nagrody Superbrands
Marki nominowane do nagrody Superbrands wyłaniane są na podstawie badań konsumenckich oraz opinii niezależnych ekspertów. Na potrzeby Superbrands 2020 swoją opinię wyraziło ponad 10 tysięcy konsumentów, których zapytano o ponad 2000 marek. Badanie zrealizowane zostało przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.
W tym roku w wyniku przeprowadzonych badań konsumenckich oraz głosowania członków Rady Marek złożonej z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, marka Polbruk znalazła się w gronie najsilniejszych marek na polskim rynku i została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrands. Eksperci oceniali pozycję rynkową na polskim rynku, jakość produktów i relacji b2b oraz innowacyjność i działania CSR.
Obecność marki Polbruk w gronie najsilniejszych marek
- Obecność w gronie najsilniejszych marek to dla nas wyjątkowy zaszczyt i wspaniała nagroda za wspólną pracę i starania zespołu oraz wszystkich pracowników, którzy na każdym etapie dbają o wysoką jakość produktów, troszczą się o klientów, partnerów biznesowych oraz podmioty lub organizacje, z którymi współpracujemy na różnych płaszczyznach - mówi Magdalena Pieczulis, Dyrektor Marketingu w firmie Polbruk SA, która podczas uroczystej gali XIV edycji konkursu odebrała w imieniu marki nagrodę. - Superbrands Polska 2020 to nadzwyczajne wyróżnienie, które motywuje nas do dalszego działania, rozwoju i nieustannego doskonalenia na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania marki.
źródło i zdjęcia: Polbruk