Grupa Witalni, zajmująca się doradztwem i szkoleniami, przygotowała specjalny program warsztatów rozwojowych dla Partnerów Handlowych z sieci salonów KRISHOME. Szkolenia wystartowały od 17 kwietnia 2020 roku, oczywiście online. Celem prowadzącego - Leszka Sergiela, było wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia, wiedzę i techniki z zakresu sprzedaży stolarki w Internecie.
Obecność biznesowa i komunikacyjna w Internecie do niedawna dla marek z branży stolarki okiennej była subiektywną decyzją. W obliczu epidemii koronawirusa sytuacja diametralnie się zmieniła i każda z firm chce zjeść swój kawałek internetowego tortu, a także wyprzedzić konkurencję w wyścigu o klienta. Firma KRISPOL z autorskim projektem sieci sprzedaży KRISHOME od dawna mocno zaznacza swoją widoczność w Internecie. Teraz zadbano też, by partnerzy biznesowi otrzymali solidne wsparcie merytoryczne - skomentował szkoleniowiec. - Uczestnicy warsztatów chętnie zadawali pytania, to otwarte osoby, dla których, jak wnioskuję, nieustanny rozwój jest priorytetem. Jestem przekonany, że zdobytą wiedzę przekłują w realną praktykę.
Partnerzy Biznesowi nauczyli się w czasie szkolenia planowania pracy w czasie epidemii, poznali techniki prezentacji produktów online, i poszerzyli wiedzę z zakresu prowadzenia wideokonferencji z inwestorem.
Branża stolarki przeżywa digitalową ewolucję w przyspieszonym tempie. Nieustannie pracujemy nad rozwojem naszej sieci sprzedaży, szkolenie z Grupą Witalni to kolejny z elementów dynamicznego rozwoju i przekazania elementów marketingowego warsztatu – skomentowała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.
Na stronie internetowej producenta wprowadzono zmiany, od teraz klienci mogą skontaktować się z salonem sprzedaży także przy pomocy komunikatorów - Facebook Messenger i Whats App.
Przedsiębiorstwo prowadzi również szkolenia online w ramach Akadei Eksperta z zakresu produktów oferowanych przez KRISPOL, montażu stolarki okiennej oraz tajników marketingu internetowego.
źródło i zdjęcia: Krispol