Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Ciepło w pięknym stylu - kampania Loft Edition od Purmo

Firma Rettig Heating, właściciel marki Purmo, rusza z nową kampanią promocyjną skierowaną do architektów, instalatorów i klientów indywidualnych. "Loft Edition" to nawiązanie do industrialnego stylu we wnętrzach. Z tej okazji producent przygotował wiele programów i wydarzeń, angażujących autorytety ze świata architektury, designu, sztuki i blogosfery.

Ciepło w pięknym stylu - kampania Loft Edition od Purmo
Purmo Group Poland Systemy wodnego ogrzewania podłogowego PURMO
www.purmo.com
Purmo Group Poland Systemy wodnego ogrzewania podłogowego PURMO
Dane kontaktowe:
22 544 10 00
Ciszewskiego 15, 02-777 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Z początkiem września ruszyła nowa kampania marki Purmo, "Loft Edition". Jej kluczowym elementem jest dedykowana strona internetowa, na której znaleźć można szczegółowe informacje dotyczące grzejników Delta, jak i wiele inspiracji z dziedziny architektury, sztuki i designu. Inicjatywa nawiązuje również do 100 rocznicy Bauhaus’u, niemieckiej uczelni artystyczno-rzemieślniczej, dzięki której modernizm w architekturze poznał cały świat.

Strona kampanii poświęcona jest w całości nowemu projektowi i znaleźć tam można również sekcję inspiracyjną. Będą się pojawiały tam również wywiady z ludźmi związanymi ze sztuką, architekturą, projektowaniem wnętrz, ale również modą, tworzących nową jakość pomieszczeń oraz przedmiotów. Pierwszym opublikowanym jest niezwykle inspirujący wywiad z Panią Renatą Higersberger, pełniącą funkcję kustosza w Muzeum Narodowym w Warszawie.

Czy to wszystko, co przygotował producent?

Równocześnie startuje również promocja, w ramach której, każdy klient, zarówno indywidualny, jak i firmowy, będzie mógł zakupić grzejnik Delta w dowolnym kolorze z palety PURMO 2016 w cenie białego grzejnika. To również doskonała okazja do tego, by zakomunikować, że marka wzbogaca gamę kolorów grzejników Delta o 3 nowe pozycje: Patina Brown, Cooper, Steel& Clearcoat. Wierzymy, że nowe propozycje przyniosą wiele radości naszym odbiorcom i pomogą stworzyć, jeszcze ciekawsze aranżacje. – Robert Skomorowski, Product Manager, Rettig Heating, producent grzejników i ogrzewania płaszczyznowego.

Delta Laserline, czyli klasyka w nowym wydaniu

Marka Purmo posiada bogatą ofertę grzejników klasycznych i dekoracyjnych, które oprócz walorów użytkowych, również pozytywnie wpływają na wygląd wnętrza. Głównym przedstawicielem nowej kampanii "Loft Edition" będzie Delta Laserline, grzejnik pasujący do industrialnych wnętrz.

Jednym z kulminacyjnych punktów całej promocji będzie spotkanie architektów i pasjonatów pięknych wnętrz - Purmo Design MeetUp, które odbędzie się 17.10.2019 w Rybniku. Dlaczego akurat Rybnik będzie gospodarzem i na 2 dni stać się Stolicą Stylu?

To tutaj znajduje się fabryka grzejników Purmo. Chcieliśmy spotkać się w miejscu, które uważamy za "dom" naszej organizacji. – podkreśla Emilia Dudek, Marketing Manager, Rettig Heating, największy na świecie producent emiterów ciepła, a następnie dodaje: - Wierzymy, że to spotkanie będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy miłośnikami pięknych wnętrz, dla których najnowsze trendy w branży wnętrzarskiej nie są obojętne.

Marka Purmo przygotowała bogaty program wydarzenia, nawiązujący do najnowszych trendów w dziedzinie dekoracji wnętrz i nowoczesnego designu. Podczas spotkania przedstawiciele producenta podzielą się swoją wiedzą o aktualnych kierunkach rozwoju branży grzewczej.

źródło i zdjęcia: Rettig Heating