Firma porównała masę swoich zaworów i zaworów drugiej najpopularniejszej marki w Polsce, wykazując że w porównywalnych kategoriach produkty KFA są od 8,9 do 48,4 proc. cięższe. W ramach akcji dodatkowo ulepszono uchwyty i zapewniono 5-letnią gwarancję. Armatura Kraków postanowiła zważyć zawory wodne swoje i drugiej pod względem popularności marki działającej na naszym rynku. Badanie porównywalnych modeli zgodnie z zasadami analizy Pareto wykazało, że produkty KFA są średnio prawie o 11 proc. cięższe od analogicznych rozwiązań konkurencji.
- "Instalatorzy, będący głównymi odbiorcami produkowanych przez nas zaworów to silnie niezależna grupa, kierująca się przede wszystkim swoją wiedzą i zdrowym rozsądkiem. Dlatego w adresowanej do nich najnowszej kampanii odwołujemy się do bardzo namacalnych, potwierdzonych argumentów. Jakość naszych produktów widać wprost - na wadze" - mówi Damian Muniak, Product manager segmentów Technika Grzewcza, Instalacje Sanitarne i Gazowe Armatury Kraków.
Dodatkowo w ramach akcji "Waga Argumentów" ulepszono konstrukcję motylka dźwigni zaworów - tak, by eksploatacja była wygodniejsza. Ofertę uzupełnia 5-letnia gwarancja z bezpłatną wymianą i instalacją zaworu w przypadku usterki.
źródło i zdjęcia: Armatura Kraków