Polska spółka, stanowiąca część międzynarodowej grupy CORAM, ma nadzieję na dotarcie ze swoim asortymentem do kolejnych konsumentów.
Zapraszamy do obejrzenia filmu oraz subskrypcji kanału
Nie tylko media społecznościowe
Pierwszy, blisko trzyminutowy film na kanale CORAM Poland w nowoczesny sposób prezentuje ofertę firmy - m.in. meble łazienkowe ANTADO z kolekcji Wave Grande, parawany prysznicowe i tekstylia łazienkowe SEALSKIN czy różnego rodzaju akcesoria, takie jak kosze na pranie, dozowniki na mydło, wieszaki czy uchwyty na papier toaletowy.
Do tej pory firma CORAM Poland była aktywna głównie w serwisach społecznościowych - na Facebooku i na Instagramie. Utworzenie kanału na YouTubie to ukłon w stronę tych klientów, którzy są stałymi użytkownikami tego serwisu, i to na nim regularnie poszukują różnego rodzaju informacji oraz inspiracji, a także tych, którym do podjęcia decyzji zakupowej nie wystarczają same zdjęcia katalogowe.
- "Nie wszyscy nasi klienci mają możliwość osobistego obejrzenia produktów marek z portfolio naszej firmy w sklepie stacjonarnym. Film daje możliwość lepszego pokazania detali wybranych mebli czy akcesoriów" - wyjaśnia Joanna Karaś, dyrektor generalny spółki CORAM Poland.
- "Nie chcieliśmy również pozostać w tyle za konkurencją, która doskonale zdaje sobie sprawę z marketingowej siły YouTuba i od dawna jest obecna w tym serwisie. W planach mamy kolejne produkcje, tym razem poświęcone w całości poszczególnym markom, a także filmy poradnikowe, dotyczące aranżacji łazienki w różnych stylach z wykorzystaniem naszych produktów. YouTube chcemy wykorzystać nie tylko do poszerzenia kanału sprzedaży i komunikacji z naszymi obecnymi oraz przyszłymi klientami. Pragniemy inspirować i pokazać, jak łatwo można stworzyć piękną, funkcjonalną łazienkę" - dodaje.
YouTube zajmuje pierwsze miejsce wśród serwisów wideo w Polsce. Szacuje się, że spośród ponad 23 milionów internautów w naszym kraju, aż 18 milionów z nich codziennie korzysta z tej platformy, umożliwiającej bezpłatne umieszczanie, odtwarzanie, ocenianie i komentowanie filmów. Obecność na YouTubie stała się więc koniecznością dla brandów chcących poszerzać grono swoich klientów i utrzymywać z nimi trwałe relacje. Zapraszamy do objerzenia filmu oraz subskrypcji kanału
źródło i zdjęcia: Coram