Aluprof przedstawia nowe wydawnictwo o trendach w architekturze i budownictwie

AluBook to nowatorski projekt, mający na celu promowanie ciekawych trendów, nowoczesnych realizacji i ważnych twórców w dziedzinie architektury oraz budownictwa. Głównym tematem pierwszego wydania są przemiany architektoniczne na Śląsku. Mecenatem wydawnictwa jest firma Aluprof S.A.

Aluprof przedstawia nowe wydawnictwo o trendach w architekturze i budownictwie
Aluprof S.A. Systemy aluminiowe
Dane kontaktowe:
+48 (33) 819 53 00, +48 (33) 822 05 12
Warszawska 153 43-300 Bielsko-Biała

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Myślą przewodnią pierwszego numeru wydawnictwa o nazwie AluBook jest hasło „Work-life balance”, czyli harmonijne łączenie różnych obszarów życia, dzięki zrównoważonej i odpowiedzialnej społecznie architekturze. Idea ta została zaprezentowana na przykładzie przemian oraz nowych inwestycji, które z udziałem rozwiązań marki Aluprof powstały w ostatnich latach na Śląsku. Wskazano tak ważne projekty, jak np. NOSPR, MCK, .KTW czy Muzeum Śląskie. W rozdziale „Standardy przyszłości” omówiono istotne trendy na przykładzie budownictwa jednorodzinnego, pasywnego i certyfikacji BREEAM. Na koniec zaprezentowano prestiżowe inwestycje z Nowego Jorku, które powstały z wykorzystaniem nowatorskich systemów aluminowych Aluprof.

AluBook to także platforma do wymiany opinii ekspertów. Do pierwszego numeru zaproszono wybitnych architektów, m.in. Tomasza Koniora, Jana Karpiela, Marcina Steindela oraz Kamila Wiśniewskiego.  

Zależało nam na stworzeniu nowego wydawnictwa, które połączy cechy magazynu o ważnych trendach w architekturze i albumu, który w atrakcyjny sposób będzie ukazywał interesujące realizacje oraz ich twórców. Szukaliśmy pomysłu na publikację, która będzie niosła atrakcyjne treści zarówno dla osób z branży architektury czy budownictwa, jak i czytelników niezwiązanych zawodowo z taką tematyką. Tak powstał AluBook, który w kilka dni po premierze zyskał wiele pozytywnych opinii, co jest dla nas ważną informacją i jednocześnie zachętą do dalszego rozwoju projektu – mówi Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof S.A.

Twórcy AluBooka zadbali o wysoką jakość oprawy graficznej – atrakcyjny layout, dopracowane detale i elegancki wydruk. Wydawnictwo ukazało się w limitowanej serii. Jest ono także dostępne online: https://bit.ly/2wnLskK Pomysłodawcą i wyłączonym sponsorem jest firma Aluprof S.A.


źródło i zdjęcie: Aluprof