Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

"Say hi to smart life" - startuje wiosenna kampania Somfy

7 maja w największych stacjach telewizyjnych i w Internecie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Somfy, prowadzona pod hasłem "Say hi to smart life".

"Say hi to smart life" - startuje wiosenna kampania Somfy
Somfy Napędy i sterowania do bram wjazdowych
www.somfy.pl
Somfy Napędy i sterowania do bram wjazdowych
Dane kontaktowe:
22 509 53 00
Marywilska 34 j, 03-228 Warszawa
Zobacz firmę w innym dziale: Automatyka, sterowanie, inteligencja

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

To połączenie oficjalnej premiery nowego produktu Somfy One z promocją rozwiązań smartHOME.

Oprócz spotów reklamowych producent przygotował atrakcyjną ofertę sprzedażową na kompleksowe rozwiązania do zarządzania domem inteligentnym. Spoty z wiosennej kampanii firmy Somfy emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych takich jak TVP, Polsat i TVN oraz kilkunastu stacjach tematycznych. Reklamy pojawią się w dwóch wersjach: 10 i 15 sekundowej, a ich motywem przewodnim będzie praktyczne wykorzystanie systemów do zarządzania inteligentnym domem.

- "To już szósta ogólnopolska kampania Somfy. Co roku wiosnę rozpoczynamy mocnym uderzeniem, a w tym roku mamy ku temu szczególną okazję - wprowadzamy na rynek nowy produkt z obszaru zabezpieczenia domu" - mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska.

- "Jednocześnie w tej kampanii podkreślamy unikalne cechy naszej oferty. Wyróżnia nas to, że dzięki naszym rozwiązaniom  każdy może stworzyć od podstaw swój smartHOME, który będzie żył zgodnie z jego rytmem. Bo marka Somfy to zintegrowane rozwiązania i pełna gama realnych produktów, począwszy od napędów do osłon okiennych i bram, aż po systemy zdalnego sterowania przez internet urządzeniami domowymi."

źródło i zdjęcia: Somfy