To połączenie oficjalnej premiery nowego produktu Somfy One z promocją rozwiązań smartHOME.
Oprócz spotów reklamowych producent przygotował atrakcyjną ofertę sprzedażową na kompleksowe rozwiązania do zarządzania domem inteligentnym. Spoty z wiosennej kampanii firmy Somfy emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych takich jak TVP, Polsat i TVN oraz kilkunastu stacjach tematycznych. Reklamy pojawią się w dwóch wersjach: 10 i 15 sekundowej, a ich motywem przewodnim będzie praktyczne wykorzystanie systemów do zarządzania inteligentnym domem.
- "To już szósta ogólnopolska kampania Somfy. Co roku wiosnę rozpoczynamy mocnym uderzeniem, a w tym roku mamy ku temu szczególną okazję - wprowadzamy na rynek nowy produkt z obszaru zabezpieczenia domu" - mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska.
- "Jednocześnie w tej kampanii podkreślamy unikalne cechy naszej oferty. Wyróżnia nas to, że dzięki naszym rozwiązaniom każdy może stworzyć od podstaw swój smartHOME, który będzie żył zgodnie z jego rytmem. Bo marka Somfy to zintegrowane rozwiązania i pełna gama realnych produktów, począwszy od napędów do osłon okiennych i bram, aż po systemy zdalnego sterowania przez internet urządzeniami domowymi."
źródło i zdjęcia: Somfy