Samsung już po raz piąty jest laureatem tej nagrody. W tym roku firma otrzymała wyróżnienie w kategorii "Obsługa posprzedażowa RTV, AGD i urządzeń mobilnych". Tytuł Gwiazda Jakości Obsługi przyznawany jest tym markom, które uzyskały najwyższe wyniki w przeprowadzanym corocznie badaniu opinii konsumentów. Klienci mogą oddawać swoje głosy przez cały rok poprzez specjalną platformę. Następnym etapem jest przeprowadzanie ankiety, w której respondenci oceniają jakość obsługi oraz skłonność do jej polecania.
- "Dokładamy wszelkich starań, aby wysoka jakość produktu szła w parze z najwyższym standardem obsługi klienta" - mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
-"Wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi jest dla nas szczególnie ważne. Przyznane ono zostało na drodze niezależnych badań wśród konsumentów i jest dowodem na to, że skutecznie wypełniamy naszą misję."
źródło i zdjęcia: Samsung Electronics