- "Patronując różnym inicjatywom sportowym chcemy przyczynić się do promowania aktywnych form spędzania wolnego czasu i dbania o zdrowie poprzez uprawianie sportu. Jeden z naszych salonów znajduje się w Konstancinie-Jeziornie, dlatego jako część tutejszej społeczności bardzo chętnie wsparliśmy tegoroczną edycję biegu" – mówi Anna Pietrzak, Marketing Manager Inwido Polska SA, do której należy marka Sokółka Okna i Drzwi.
Marka Sokółka Okna i Drzwi ufundowała dla wszystkich zwycięzców odblaskowe szalokominiarki (buffy), które przydadzą się w trakcie biegania po zmroku. Dla mieszkańców Konstancina-Jeziorny została przygotowana dodatkowa niespodzianka w postaci kuponów rabatowych w wysokości 20 proc. na okna drewniane i drewniano-aluminiowe.
Sokółka Okna i Drzwi od lat angażuje się w projekty propagujące aktywność fizyczną, a także mające na celu umożliwianie dzieciom i młodzieży doskonalenia umiejętności sportowych. Marka jest również sponsorem Akademii Sportu Falcon Sokółka, w której najmłodsi rozpoczynają swoją przygodę z piłką nożną. Marka włącza się również w organizację lokalnych wydarzeń sportowych w Sokółce, gdzie znajduje się fabryka produktów sygnowanych nazwą Sokółka Okna i Drzwi.
Ideą Biegu Konstancińskiego jest krzewienie zdrowego i aktywnego stylu życia. Został on zainicjowany w 2015 roku jako wyraz hołdu dla prezesa PKOl Piotra Nurowskiego – mieszkańca Konstancina, który zginął w katastrofie smoleńskiej. Długość trasy atestowanej przez PZLA wynosi 10 km. Wydarzenie organizowane jest przez DEM’a Promotion Polska oraz Stowarzyszenie Sport Dzieci i Młodzieży.
źródło i zdjęcia: SOKÓŁKA OKNA I DRZWI S.A.