- "Zadowolenie klientów jest dla nas priorytetem, bo to dla nich staramy się ciągle pracować nad naszymi produktami. Tym bardziej cieszy zdobyte już po raz kolejny wyróżnienie, szczególnie że przyznawane jest ono właśnie na podstawie wskazań konsumentów. Pierwsza lokata w kategorii "Farby" stanowi ważne potwierdzenie wysokiej rozpoznawalności marki Tikkurila i jej silnej pozycji na polskim rynku. Jest to dla nas również duża satysfakcja i motywacja do dalszej pracy" – mówi Karina Zawadzka, brand manager marki Tikkurila.
Plebiscyt Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt, którego celem jest poznanie preferencji klientów i wyłonienie najpopularniejszych marek w poszczególnych grupach. Wyróżnienia przyznawane są na podstawie ocen przynajmniej 1000 respondentów w każdej kategorii.
źródło i zdjęcia: Tikkurila Polska S.A.
Tikkurila zdobyła Złoty Laur Konsumenta 2017
Złoty Laur Konsumenta 2017 to najnowsze wyróżnienie, którym uhonorowana została Tikkurila. Głosami klientów w tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów i usług Laur Konsumenta, marka uplasowała się na pierwszym miejscu w kategorii „Farby”. Tę najwyższą lokatę Tikkurila zajmuje już kolejny rok z rzędu.

Może Cię zainteresować
Te domy zbudujesz do 250 tys. zł netto (SSZ) - zobacz sprawdzone, gotowe projekty!
Podłogówka pod pompę ciepła, nie pod kocioł: różnice, rozstaw rur i błędy, które kosztują
Pompa ciepła do domu 150 m² - jak wybrać najlepsze rozwiązanie dla siebie?
Azbest z dachów do 31 marca 2026: termin dłuższy, pieniędzy wciąż mało
Skuteczne i bezawaryjne ogrzewanie podłogowe
Kto dostanie 1800 zł netto? Nowe świadczenie mieszkaniowe dla funkcjonariuszy