- "Zadowolenie klientów jest dla nas priorytetem, bo to dla nich staramy się ciągle pracować nad naszymi produktami. Tym bardziej cieszy zdobyte już po raz kolejny wyróżnienie, szczególnie że przyznawane jest ono właśnie na podstawie wskazań konsumentów. Pierwsza lokata w kategorii "Farby" stanowi ważne potwierdzenie wysokiej rozpoznawalności marki Tikkurila i jej silnej pozycji na polskim rynku. Jest to dla nas również duża satysfakcja i motywacja do dalszej pracy" – mówi Karina Zawadzka, brand manager marki Tikkurila.
Plebiscyt Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt, którego celem jest poznanie preferencji klientów i wyłonienie najpopularniejszych marek w poszczególnych grupach. Wyróżnienia przyznawane są na podstawie ocen przynajmniej 1000 respondentów w każdej kategorii.
źródło i zdjęcia: Tikkurila Polska S.A.
Tikkurila zdobyła Złoty Laur Konsumenta 2017
Złoty Laur Konsumenta 2017 to najnowsze wyróżnienie, którym uhonorowana została Tikkurila. Głosami klientów w tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów i usług Laur Konsumenta, marka uplasowała się na pierwszym miejscu w kategorii „Farby”. Tę najwyższą lokatę Tikkurila zajmuje już kolejny rok z rzędu.
Może Cię zainteresować
Jakiej mocy kocioł gazowy do domu 150 m2 - 24 kW czy mniej? Ostatecznie decyduje c.w.u
Ściana szczytowa murowana czy drewniana? Wykonanie, ocieplenie i wykończenie ścian szczytowych
Dlaczego urządzenia Daikin działają cicho, oszczędnie i… bez stresu?
Odparzony tynk odpada - winny jest ten etap budowy. Jak to naprawić?
Jak urządzić funkcjonalną łazienkę na poddaszu?
Ekologiczne okna i drzwi tarasowe, które powiększą dom o połowę! Zobacz najnowsze trendy!