Stoisko marki Sokółka Okna i Drzwi dostępne jest dla profesjonalistów i konsumentów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów łączących nowoczesną stylistykę z energooszczędnością i innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi.
- "Na 4 Design Days można zapoznać się z pełną gamą oferowanych przez nas okien i drzwi tarasowych w wersjach drewnianej oraz drewniano-aluminiowej. Dzięki interaktywnym narzędziom zaprezentujemy również przykłady realizacji z wykorzystaniem naszych produktów, zarówno z Polski, jak i zagranicy" – mówi Anna Pietrzak, Marketing Manager Inwido Polska SA, do której należy marka Sokółka Okna i Drzwi.
Odwiedzający stoisko będą mogli zapoznać się z rozwiązaniami zastosowanymi w poszczególnych liniach produktowych, m.in. PURO – wyróżniającej się minimalistycznym designem, PURO PASSIVE – dedykowanej dla budownictwa pasywnego, ELITE 92 i THERMO 80, a także drzwiach tarasowych podnoszono-przesuwnych THERMO HS i THERMO HS ALU.
Dla architektów i projektantów przygotowane zostały najnowsze biblioteki produktów do użycia w programie REVIT, które można pobrać bezpośrednio na stoisku. Natomiast dla konsumentów przewidziano kupony rabatowe w wysokości 25 proc. na okna drewniane i drewniano-aluminiowe.
Z ekspertami marki Sokółka Okna i Drzwi można spotkać się na stoisku nr 53.
źródło i zdjęcia: SOKÓŁKA OKNA I DRZWI S.A.