Buderus dostarcza kotły grzewcze na Antarktydę

Kocioł Logano G125 dotarł do antarktycznej stacji badawczej. Kocioł olejowy marki Buderus dostarcza ciepłą wodę i ogrzewa antarktyczną stację badawczą. Pomaga w ten sposób w realizacji europejskiego projektu rekonstrukcji klimatu Antarktydy.

Buderus dostarcza kotły grzewcze na Antarktydę
Robert Bosch Sp. z o.o.|Buderus Kondensacyjne kotły grzewcze Lgomax plus i Logano marki Buderus
Dane kontaktowe:
801 777 801
Jutrzenki 105 02-231 Warszawa
Zobacz firmę w innym dziale: Pompy ciepła

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

14 400 kilometrów, w tym ponad 760 saniami w pięćdziesięciostopniowym mrozie, pokonał olejowy kocioł Logano G125 marki Buderus. Podróż rozpoczął w Bremerhaven i przez Kapsztad dotarł na Antarktydę, a dokładnie na Ziemię Królowej Maud, gdzie mieści się niemiecka stacja badawcza Kohnen. Stacja pełni funkcję bazy logistycznej niezbędnej do prowadzenia na Ziemi Królowej Maud, w ramach europejskiego projektu rekonstrukcji klimatu Antarktydy, głębokich odwiertów lodu.

Z oczywistych względów montaż kotła nie mógł być przeprowadzony przez autoryzowanych instalatorów marki Buderus. Technicy ze stacji badawczej Kohnen musieli zmierzyć się z tym zadaniem sami. Instalacja przebiegła bez problemów, ponieważ wcześniej regionalny ośrodek szkoleniowy marki Buderus przeprowadził dla nich kompleksowe przygotowanie techniczne. Zainstalowany w stacji Kohnen żeliwny kocioł Logano G125 marki Buderus zapewni w niej komfort cieplny na wiele lat. Urządzenie spala olej praktycznie bez sadzy i pracuje bardzo oszczędnie i cicho.

System grzewczy w stacji Kohnen dostarcza nie tylko ciepło, ale także wodę pitną. Do zbiornika ładowany jest szuflami śnieg, który rozpuszcza się pod wpływem ciepła z kotła. Uzyskana w ten sposób woda ogrzewa się w zasobniku.

Kotły konwencjonalne Logano G125 oferowane są również na rynku polskim. Zapewniają pełen komfort i bezpieczną eksploatację, dzięki optymalnemu dopasowaniu kotła, palnika i systemu regulacji. Charakteryzują się sprawnością sięgającą 96%, członową budową z wysokiej jakości żeliwa oraz specjalną konstrukcją palnika z technologią hybrydowego nadmuchu i specjalnym tłumieniem szumów pracy poprzez dodatkową izolację.

źródło i zdjęcia: Robert Bosch Sp. z o.o.