Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Jarosław Gierszewski z misją gospodarczą w Niemczech

Właściciel firmy –Jarosław Gierszewski wraz z przedstawicielami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz innych przedstawicieli regionalnych przedsiębiorstw uczestniczył w dniach 05-07 maja br. w szeregu spotkań i wydarzeń zaplanowanych w ramach Misji gospodarczej do Niemiec.

Jarosław Gierszewski z misją gospodarczą w Niemczech
Jarosław Gierszewski - Stolarstwo artystyczne Drzwi i meble z drewna
Jarosław Gierszewski - Stolarstwo artystyczne Drzwi i meble z drewna
Dane kontaktowe:
56 647 15 18, 503 188 004
Rogówska 15 , 87-162 Młyniec Pierwszy

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Delegacja odwiedziła targi Przemysłu Meblowego i Wykańczania Wnętrz INTERZUM w Kolonii. Pod przewodnictwem Pani Katarzyny Sokołowskiej Dyrektora Instytutu Polski w Dusseldorfie przedstawiciele samorządu oraz przedsiębiorcy mieli okazję uczestnictwa w spotkaniu poświęconemu wsparciu public diplomacy dla polskiej branży meblarskiej.

W programie była również wizyta w Konsulacie Generalnym w Kolonii, na którym odbyło się spotkanie networkingowe z przedsiębiorcami zainteresowanymi nawiązaniem współpracy z polskimi firmami. Podczas tego spotkania Jarosław Gierszewski miał okazję zaprezentować swoją ofertę i opowiedzieć o swojej firmie, która wzbudziła duże zainteresowanie.  Była to dobra okazja do poznania architektów z branży meblarskiej działających po stronie niemieckiej.

Udział w Misji gospodarczej organizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko - Pomorskiego został współfinansowany w ramach projektu partnerskiego pn. "Promocja gospodarki Województwa Kujawsko-Pomorskiego m.in. poprzez zagraniczne misje gospodarcze " współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 5. "Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw", Działania 5.5 "Promocja i rozwój markowych produktów".

źródło i zdjęcie: Jarosław Gierszewski