Make it Wonderful zawiera oryginalne ilustracje zainspirowane produktami Franke, wykonane przez artystów z różnych stron świata, takich jak Victo Ngai z Hongkongu, Shan Jiang z Szanghaju czy Amaia Arrazola Otaduy z Vitorii w Hiszpanii. Ręcznie tworzone, unikalne i pełne humoru rysunki, wprowadzają nowy, świeży ton w komunikacji marki Franke i sprawiają, że urządzenia codziennego użytku nabierają szczególnego charakteru.
Kampania pokazuje jak bardzo Franke potrafi pobudzić kreatywność i to nie tylko przy tworzeniu wyśmienitych dań. Każdy rysunek opowiada inną historię i związany jest z inną czynnością wykonywaną w kuchni. Uchwyca przyjemne momenty w ciągu dnia i pozwala zupełnie inaczej spojrzeć na urządzenia kuchenne. Kampania Franke zwraca uwagę na to, że strefa gotowania to miejsce wyjątkowe, gdzie możemy na chwilę się zatrzymać po dniu pełnym wrażeń, porozmawiać, spędzić czas z najbliższymi, odprężyć się i zrelaksować.
Inspiracją dla artystów stały się sceny z codziennego życia. Dostrzegli oni piękno, kryjące się błahych czynnościach, takich jak gotowanie, zmywanie, pieczenie. Zwyczajne zajęcia nabrały teraz zupełnie nadzwyczajnego wymiaru.
Make it Wonderful potwierdza, że systemy kuchenne Franke nie tylko pobudzają wyobraźnię domowych szefów kuchni, ale także artystów młodego pokolenia.
Więcej informacji o produktach i marce Franke znajduje się na: www.franke.pl
źródło i zdjęcia: Franke