PARADYŻ z tytułem Superbrands

Marka PARADYŻ zdobyła prestiżowy tytuł Superbrands Created in Poland 2013/2014 w kategorii "Artykuły budowlane i wykończeniowe". Wyróżnienie to przyznawane jest polskim markom, które wypracowały najlepszy wizerunek i zyskały najwyższe uznanie w oczach konsumentów.

PARADYŻ z tytułem Superbrands
Ceramika Paradyż Kolekcje płytek ceramicznych
www.paradyz.com
Dane kontaktowe:
44 736 41 00, 800 55 66 77
Piotrkowska 61 26-300 Opoczno

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Tegoroczni laureaci wyłonieni zostali spośród ponad 2 000 marek, w oparciu o jedno z największych badań marketingowych w Polsce, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia, na grupie 15 000 konsumentów.

Konkurs Superbrands odnosi się bezpośrednio do poziomu zaufania i postrzegania marki przez konsumentów oraz ekspertów. Tytuł Superbrands Created in Poland 2013/2014 dla marki PARADYŻ stanowi jedyne w swoim rodzaju potwierdzenie siły jej wizerunku - mówi Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż. W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm, innowacyjność oraz zrozumienie potrzeb Klienta. Właśnie takie podejście pozwala nam utrzymywać pozycję jednego z liderów branży ceramicznej od wielu lat - podsumowuje.

Prestiżowe wyróżnienie Superbrands przyznawane jest od prawie 20 lat w 87 krajach świata. Tegoroczna, jubileuszowa gala z okazji 10-lecia projektu Superbrands w Polsce, odbyła się 27 maja 2014 r. w Ufficio Primo w Warszawie. Nagrodę w imieniu firmy odebrał Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.

źródło i zdjęcia: PARADYŻ