Efektownie i modnie
Targi MosBuild po dwóch dekadach mają silną pozycję na rynku wystawienniczym.
To tutaj najważniejsze firmy z branży budowlanej, w tym producenci płytek ceramicznych, prezentują swoje najnowsze produkty i usługi oraz pozyskują nowych kontrahentów.
Stoisko Grupy Paradyż, o powierzchni 72 m², zaprojektowane zostało jak zwykle z rozmachem i w eleganckim stylu.
W aranżacji dominowały kolory bieli, złota i czerwieni oraz efektowne detale, m.in. kryształowe żyrandole.
W szykownych ramach i szafach pokazowych firma przedstawiła ponad 30 kompletnych kolekcji, w tym wiele nowości. Wśród nich znalazły się propozycje w formacie 20 x 60 cm - Niki / Nikita, Biorsa / Purio oraz 30 x 60 cm - Inspirations / Inspirio, Coraline / Coral, Reflection / Reflex oraz Bellicita / Purio. W kolekcjach zastosowano m.in. popularne na rynku wschodnim dekoracje z motywami kwiatowymi.
Co więcej, w Moskwie zostały zaprezentowane propozycje z marki premium - My Way Paradyż Group, m.in. płytki inspirowane kamieniem - kolekcje Daino Reale by My Way, Eramosa by My Way - oraz Cement by My Way.
Ponadto swoją premierę na targach miały płytki Wood by My Way, odzwierciedlające grafikę i strukturę naturalnego drewna, o wymiarach 14,8 x 119,8 cm oraz 19,8 x 119,8 cm.
Cyfrowe obrazy na szkle
Ściany stoiska Grupy Paradyż zdobiły m.in. efektowne obrazy o intensywnie nasyconych kolorach, z nadrukami wykonanymi w technice cyfrowej.
Podobne, dowolne elementy wykonane ze szkła może zaprojektować i zamówić każdy Klient, który złoży indywidualne zamówienie w Grupie Paradyż.
Firma zaprezentowała ponadto, dostępne już w sprzedaży, uniwersalne dekoracje szklane do kuchni i łazienki, m.in. w formatach 20 x 20 cm z motywami kwiatowymi i 25 x 75 cm - Murano by My Way.
źródło i zdjęcia: Grupa Paradyż