"Hasel to odpowiedź Ceramiki Paradyż na królującą w aranżacji wnętrz naturalność. Inspiracją do jej stworzenia była struktura oraz różnice kolorystyczne występujące w drewnie orzecha. Przy połączeniu dwóch technologii nadruku, w tym m.in. cyfrowego, udało się nam zarówno wiernie odwzorować kolorystykę, jak i wypukłe słoje pierwowzoru” – komentuje Beata Dela, Manager Produktu w Ceramice Paradyż.
Do tegorocznej edycji konkursu magazynu Łazienka zostały zgłoszone 134 produkty. Zwycięzców wybrało Jury składające się z członków redakcji magazynu Łazienka, architektów, projektantów oraz przedstawicieli związanych z branżą łazienkową. Jak co roku, przy ocenie produktów w 17 kategoriach brano pod uwagę szerokie spektrum kryteriów. Między innymi opiniowane były walory wzornicze i użytkowe, innowacyjność rozwiązań, jakość wykonania oraz oczekiwania rynku i konsumentów.
źródło i zdjęcia: Grupa paradyż