Franke Polska – Lider Społecznej Odpowiedzialności - Dobry Pracodawca 2013

Kapituła Programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności przyznała firmie Franke Polska tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności – Dobry Pracodawca 2013.

Franke Polska – Lider Społecznej Odpowiedzialności - Dobry Pracodawca 2013
Franke HARMONIA W STREFIE WODY - zlewozmywaki
Dane kontaktowe:
22 711 67 00
Franke 1 05-090 Raszyn, Sękocin Nowy

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Prezes Marek Szymański wielokrotnie podkreślał, że silna i stabilna pozycja szwajcarskiej marki Franke na polskim rynku to zasługa zespołu, którym od ponad 8 lat ma zaszczyt kierować Program Liderzy Społecznej Odpowiedzialności - Dobry Pracodawca - prowadzony jest pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk przez redakcję Forum Biznesu. Celem Programu jest upowszechnienie w firmach i instytucjach, działających na terytorium Polski zasad społecznej odpowiedzialności biznesu.

Szczególnie w czasach słabszej rynkowej koniunktury, dbanie o środowisko i wartości nie związane ściśle z produkcją jest praktyką godną uwagi. Tym bardziej cenne jest wyróżnienie przyznane firmie Franke Polska, za zrównoważony rozwój, za pro-ekologiczne inwestycje oraz za uczciwość i szacunek do partnerów biznesowych i pracowników.

W minionym roku, przy okazji jubileuszu 20-lecia działalności Franke na rynku polskim, Prezes Marek Szymański wielokrotnie podkreślał, że silna i stabilna pozycja szwajcarskiej marki Franke na polskim rynku to zasługa zespołu, którym od ponad 8 lat ma zaszczyt kierować.

Wyróżnienie tytułem „Dobry Pracodawca 2013” zostało przyznane firmie Franke za konsekwentnie prowadzone programy rozwoju i szkoleń pracowniczych, za dbałość i staranność w organizacji stanowisk pracy, a także zaangażowanie w projekty charytatywne: jak choćby spełnienie marzeń dwóch, nieuleczalnie chorych chłopców – podopiecznych Fundacji Mam Marzenie czy pro-ekologiczne inwestycje.

Warto przypomnieć, że koncepcja CSR (Corporate Social Responsibility – odpowiedzialność społeczna biznesu) to idea, według której przedsiębiorstwa w swojej strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami: klientami, pracownikami, społecznością lokalną.

Redakcja Forum Biznesu co roku typuje instytucje, spełniające zasadnicze kryteria koncepcji CSR. Podstawowe kryteria wyboru obejmują m.in. stopień zaangażowania firm w działalność charytatywną, sponsorską, realizowaną politykę firmy jako pracodawcy oraz inne pozytywne aspekty działalności przedsiębiorstwa.

Więcej informacji o produktach Franke na www.franke.pl

źródło i zdjęcia: FRANKE POLSKA