Wysoka pozycja Grupy Paradyż w rankingu Rzeczpospolitej

W prestiżowym rankingu „Lista 2000” dziennika "Rzeczpospolita" Grupa Paradyż została sklasyfikowana na wysokim 409. miejscu. Ponadto firma, jako jedyny producent płytek ceramicznych, znalazła się w „Rankingu Eksporterów”, czyli zestawieniu przedsiębiorstw mających największy wpływ na rozwój polskiego eksportu. Tam zajęła 143. miejsce.

Wysoka pozycja Grupy Paradyż w rankingu Rzeczpospolitej
Ceramika Paradyż Kolekcje płytek ceramicznych
www.paradyz.com
Dane kontaktowe:
44 736 41 00, 800 55 66 77
Piotrkowska 61 26-300 Opoczno

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Lista 2000” sporządzana jest przez redakcję „Rzeczpospolitej” od dwunastu lat. Klasyfikowane
są w niej najważniejsze – duże i średnie – polskie przedsiębiorstwa. W 2012 roku łączne przychody tych firm zwiększyły się jedynie o 5,4%, osiągając wynik prawie trzykrotnie gorszy niż rok wcześniej. Jednak mimo widocznego spowolnienia gospodarczego Grupie Paradyż udało się, dzięki efektywnym działaniom w 2012 roku, zwiększyć dochody i awansować w rankingu o dwa miejsca.

Rynek eksportowy

Przy okazji tegorocznej edycji redakcja dziennika przygotowała również "Ranking Eksporterów".  Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego "Rzeczpospolitej", tłumaczy:

W tym roku po raz pierwszy dużo miejsca poświęciliśmy eksportowi. Jego dynamiczny wzrost w czasach spowolnienia gospodarczego jest wyjątkowym zjawiskiem, któremu trzeba kibicować. W obecnej sytuacji jest to główna nadzieja naszego państwa. Mamy nadzieję, że nasz Ranking Eksporterów dobrze pokazuje, którym firmom zawdzięczamy tę szansę.

Grupa Paradyż jest jedynym producentem płytek ceramicznych, który znalazł się w „Rankingu Eksporterów”.

Dzięki wciąż rozwijającej się sieci sprzedaży, produkty Grupy Paradyż trafiają obecnie do ponad czterdziestu krajów na całym świecie, a udział eksportu w przychodach Spółki w 2012 roku wzrósł do poziomu 32%. Wynik ten obrazuje jaką popularnością cieszą się kolekcje płytek naszej firmy za granicą.  Na ten sukces składa się między innymi  dostosowanie oferty produktowej do potrzeb i specyfiki różnych rynków, często bardzo odmiennych od siebie, jak i najwyższy, światowy poziom jakości oraz wzornictwa – podsumowuje Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.

źródo i zdjęcie: Grupa Paradyż