Grupa Paradyż w czasie tegorocznego Łódź Design Festival udowadnia, że w dziedzinie kreatywnego wykorzystania swoich produktów nie ma sobie równych! Bazując na motywach złudzeń optycznych firma przygotowała jedyny w swoim rodzaju Dom Iluzji. Zapraszamy do odwiedzenia tego niezwykłego miejsca, w którym nic nie jest takie, jak się wydaje!
Dom pełen złudzeń
Każdy z nas, kto chociaż raz w życiu odwiedził gabinet luster wie, że wystarczy chwila, aby zmylić nasz wzrok i zmienić postrzeganie obrazu. Podobny zabieg wykorzystano w Domu Iluzji, gdzie lustra zastąpiono specjalnie przygotowanymi płytkami ceramicznymi ze sprytnymi nadrukami. W pokoju zagadek obejrzymy łamigłówki i ciekawostki związane z optyką. Natomiast siadając na podłodze kolejnego pomieszczenia będzie można obserwować jak poruszają się ściany! A wszystko za sprawą czterech, specjalnie przygotowanych grafik nadrukowanych na płytkach ceramicznych. Ale nie zdradzajmy wszystkich tajemnic Domu Iluzji Grupy Paradyż. To po prostu trzeba zobaczyć na własne oczy! Projekt jest interpretacją jednego z haseł tegorocznego Festiwalu – ZAMIESZKANIE.
Aktywny Mecenas Główny
Kiedy rusza Łódź Design Festival, oznacza to, że czeka nas mnóstwo atrakcji ze strony Grupy Paradyż, czyli Mecenasa Głównego tego międzynarodowego wydarzenia. Pierwsza z nich miała miejsce wczoraj, w czasie uroczystego otwarcia Festiwalu. Ogłoszone zostały wyniki konkursu make me!, w którym nagrodę główną ufundowała właśnie Grupa Paradyż. Wyróżnienie trafiło do grupy Beza Projekt, którą tworzą Anna Łoskiewicz i Zofia Strumiłło-Sukiennik, za pracę "Plastry". Gratulujemy! Kolejne aktywności przed nami. 25 października pod patronatem firmy odbędzie się konferencja BiznesUp! Jej uczestnicy dowiedzą się, jakie korzyści może przynieść firmom współpraca z projektantami. A dzień później, czyli 26 października na najmłodszych gości czeka cykl kreatywnych warsztatów o nazwie Paradyżowa Kraina. W tym samym dniu, w przejściu podziemnym przy ul. Konstytucyjnej zostanie odsłonięta przez Prezydent Łodzi, wielkoformatowa mozaika z płytek Ceramiki Paradyż. Firma jest bowiem partnerem projektu "Galerie w Przejściu", zainicjowanego przez Stowarzyszenie "Na co dzień i od święta". Ta street artowa mozaika jest układana w trakcie trwania festiwalu, na powierzchni 150 m2. Oczywiście przez cały czas trwania Festiwalu zwiedzający będą mogli odbyć niezwykły spacer po Domu Iluzji.
It’s all about humanity
To tegoroczne hasło przewodnie Łódź Design Festival, którego Mecenasem Głównym od 6 lat jest Grupa Paradyż. W czasie przygotowanych wystaw, wykładów i konferencji nacisk zostanie położony na społeczny wymiar designu. Festiwal jest najważniejszym w Polsce wydarzeniem o randze międzynarodowej związanym z projektowaniem.
Źródło: Ceramika Paradyż
Więcej