Głosami konsumentów, produkty marki SOKÓŁKA OKNA I DRZWI zajęły I. miejsce w kategorii Okna drewniane, uzyskując tym samym możliwość otrzymania złotego godła KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2013. W dobie szerokiej oferty produktowej, zróżnicowanej wysoką ilością zmiennych – począwszy na jakości produktu, a skończywszy na jego cenie, polski konsument wybiera to, co jego zdaniem jest najlepsze.
Wielu Polaków zastanawia się nad poziomem ceny, znajomością marki, szerokością oferty, dostępnością produktu czy usługi, ale zdecydowana większość kupuje ten produkt, który ich zdaniem, z różnych powodów jest najlepszy, jest liderem jakości danej kategorii.
Właśnie ta opinia Polaków stała się przedmiotem ogólnopolskich badań, zrealizowanych w ramach programu Konsumencki Lider Jakości 2013. Otrzymane wyniki i ich analiza pozwoliła jednoznacznie wyłonić liderów jakości polskiego rynku.
Źródło: Sokółka Okna i Drzwi
Więcej