Laur Klienta to ogólnopolski projekt, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na rynku i cenionych wśród konsumentów marek oraz produktów. Organizatorem programu jest redakcja Rzecz o Biznesie, dodatku do dziennika Rzeczpospolita. Wyróżnienia przyznawane są w trzech głównych kategoriach: Laur Klienta, Odkrycie Roku oraz Top Marka, a następnie w poszczególnych grupach wyłanianych jest trzech zwycięzców, którzy otrzymują odpowiednio Złote, Srebrne lub Brązowe Godło. W każdej kategorii prowadzony jest niezależny plebiscyt na grupie ok. 800 respondentów. Badane osoby, poprzez głosowanie telefoniczne lub na wskazanych stronach internetowych, mogą oddać swój głos na ulubioną firmę, bądź jej wyroby. Utworzona w ten sposób mapa preferencji konsumenckich daje wiarygodny obraz ogólnopolskich tendencji na rynku. Laur Klienta ze względu na rozpoznawalność oraz decydujący przy wyborze głos kupujących jest nagrodą cenioną zarówno przez samych konsumentów, jak i producentów.
Polbruk doceniony przez klientów. Wśród laureatów konkursu Laur Klienta 2013 nie mogło zbraknąć również firmy Polbruk, która w kategorii Kostka brukowa zdobyła najwyższe, złote odznaczenie. Przyznane znanemu od lat producentowi wyróżnienie jest potwierdzeniem niesłabnącej jakości produktów oraz dowodem, że najwyższa dbałość o wyroby oraz odpowiednią obsługę klienta jest ceniona i nie pozostaje niezauważona. „Uhonorowanie naszej firmy złotym Laurem Klienta jest tym bardziej cenne, że o jego przyznaniu decydują bezpośrednio odbiorcy naszych produktów. Jest to ogromy dowód sympatii oraz zaufania, jakim konsumenci obdarzyli markę POLBRUK. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione i wierzymy, że w przyszłości opinia o naszych kostkach będzie równie pozytywna.” – mówi Aleksander Szyszko, Prezes Zarządu firmy Polbruk S.A
Źródło: Polbruk
Więcej