Dla pewnego małżeństwa rok ten miał jeszcze jedno znaczące wydarzenie. Wiosną tego roku, po wielu wysiłkach, do życia zostaje powołana firma OKPOL wraz ze swoim pierwszym pomysłem – drewnianym oknem dachowym.
Skromne pomysły młodego małżeństwa w końcu się ziściły. Od tamtego dnia, małymi kroczkami, przedsiębiorstwo ze Skarbimierza rozwija się i ciągle doskonali procesy produkcyjne. Główną definicją jakości dla przyjętej przez firmę OKPOL strategii jest stworzenie produktu zgodnego z wymaganiami i oczekiwaniami klientów.
Przez całe swoje istnienie przedsiębiorstwo wyznaje koncepcję N. Kano, w myśl której dąży się do określenia potrzeb klienta zanim on sam je sobie uświadomi. Klient jest bezwzględnym sędzią oceniającym jakość produktu.
Produkt ma cechy, które z punktu widzenia klienta są konieczne. Gdy ich brakuje, klient będzie zawiedziony i odczuje to jako dyskomfort. Jeśli są takie, jakich wymaga, to jego oczekiwania będą spełnione. Są jednak cechy „atrakcyjne”, których istnienia klient nie uświadamia sobie. Gdy ich nie ma, klient nie zauważy ich braku i wcale nie będzie mniej uszczęśliwiony. Ale gdy się pojawią, klient będzie oczarowany.
Poprawność obranego przez przedsiębiorstwo OKPOL kierunku można zweryfikować obdarzonym zaufaniem już w 33 krajach. Wyznawane przez całe istnienie firmy wartości oraz zdobyte na przestrzeni tych 20 lat doświadczenie pozwoliło stworzyć gamę naprawdę wyjątkowych produktów.
Chcąc podzielić się przeżywanym sukcesem, Okpol z okazji jubileuszu ma w planach promocję, o której niecierpliwi mogą dowiedzieć się już teraz na stronie www.okpol.pl.
Źródło: Okpol
Więcej