Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Od 20 lat Schüco - najchętniej polecane okna i drzwi!

W prestiżowym ogólnopolskim plebiscycie konsumenckim firma Schüco została wyróżniona dwoma nagrodami: Złotym Laurem Konsumenta 2024 oraz Laurem Konsumenta – Lider XX-lecia (2004-2024) w kategorii „jakość – okna i drzwi przesuwne”. Jubileuszowe wyróżnienie potwierdza, że firma przez ostatnie dwie dekady niezmiennie dba o zadowolenie klientów.

Od 20 lat Schüco - najchętniej polecane okna i drzwi!
Schüco International Polska Systemowe rozwiązania okien, drzwi i fasad
www.schueco.com
Schüco International Polska Systemowe rozwiązania okien, drzwi i fasad
Dane kontaktowe:
46 858 32 00
Żelechowska 2, 96-321 Siestrzeń

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Od 20 lat Schüco - najchętniej polecane okna i drzwi!

W prestiżowym ogólnopolskim plebiscycie konsumenckim firma Schüco została wyróżniona dwoma nagrodami: Złotym Laurem Konsumenta 2024 oraz Laurem Konsumenta – Lider XX-lecia (2004-2024) w kategorii „jakość – okna i drzwi przesuwne”. Jubileuszowe wyróżnienie potwierdza, że firma przez ostatnie dwie dekady niezmiennie dba o zadowolenie klientów.

Od 20 lat Schüco - najchętniej polecane okna i drzwi!

W tegorocznym plebiscycie Laur Konsumenta firma Schüco zdobyła 416 z 1001 oddanych głosów, co stanowi 42% wszystkich respondentów. Taki wynik zapewnił jej piąty Złoty Laur Konsumenta w kategorii okna i drzwi przesuwne. W latach 2012-2021 firma była również wyróżniona odznaczeniami Laur Klienta - TOP MARKA oraz Laur Konsumenta - Grand Prix 2022 w kategorii jakość produktów - drzwi przesuwne.

Program Laur Konsumenta ma na celu uhonorowanie i promowanie firm, produktów oraz usług cieszących się największym uznaniem wśród polskich konsumentów. Regularne badania rynkowe, przeprowadzane za pomocą ankiet telefonicznych i internetowych, pozwalają na wiarygodne wyłonienie marek cieszących się największym zaufaniem i rozpoznawalnością. Co roku badanych jest ponad 500 kategorii.

W jubileuszowej, 20. edycji konkursu, redakcyjna kapituła przyznała firmie Schüco dodatkowe wyróżnienie, uwzględniając jej popularność i osiągnięcia na polskim rynku w ciągu ostatnich 20 lat.

- Tegoroczne nagrody mają wyjątkowy charakter, gdyż są przyznawane w okrągły jubileusz trwania konkursu. Dlatego też szczególnie cieszy nas przyznana nagroda Laur Konsumenta – Lider XX-lecia, która świetnie podsumowuje wkładany przez nas na przestrzeni tych wszystkich lat wysiłek w jakość naszych systemów okien i drzwi przesuwnych, które niezmiennie cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem wśród polskich odbiorców. Rozwijając je, bierzemy pod uwagę łącznie trwałość, najlepsze właściwości techniczno-użytkowe, a także nowoczesny design, inteligentne opcje i dbałość o środowisko. To nasza kompleksowa odpowiedź na bardzo zróżnicowane oczekiwania naszych klientów, także z myślą o przyszłości – mówi Andrzej Polijaniuk z Schüco International Polska.

Jakość i niezawodność wpisane w rozwój marki

Od ponad 70 lat firma Schüco rozwija swoje portfolio okien, drzwi i fasad, odpowiadając na bieżące i przyszłe potrzeby inwestorów, architektów oraz deweloperów. Śledząc aktualne trendy, Schüco tworzy innowacyjne rozwiązania, które wyznaczają rynkowe standardy. W Polsce szczególnym uznaniem cieszą się nowoczesne systemy okien i drzwi z aluminium oraz PVC.

Te produkty nie tylko spełniają surowe wymogi techniczne, ale również zapewniają maksymalną swobodę projektową i komfort użytkowania. Przykładem innowacyjnych rozwiązań jest aluminiowy system przesuwny Schüco AS AL 75 Panorama Design z pneumatycznym uszczelnieniem. System ten umożliwia realizację imponujących przeszkleń o wysokości do 6 metrów i szerokości do 8 metrów, zapewniając jednocześnie najwyższą wodoszczelność w klasie E1500 zgodnie z normą EN 12208.

System przesuwny Schüco AS AL 75 Panorama Design
System przesuwny Schüco AS AL 75 Panorama Design

Unikalne na rynku są również hybrydowe rozwiązania firmy Schüco, takie jak aluminiowo-tworzywowe okna Schüco Symbiotic oraz aluminiowo-drewniana stolarka AWS Wood Design. Zewnętrznie prezentują prestiżowy wygląd ślusarki aluminiowej, natomiast wewnątrz zachwycają powierzchniami z wysokiej jakości PVC-U lub naturalnego drewna. Marka Schüco od lat kojarzona jest także z najnowocześniejszymi technologiami drzwi przesuwnych, na przykład Schüco LivIngSlide, które są teraz dostępne w wersji panoramicznej z ukrytym napędem elektrycznym, umożliwiającym sterowanie za pomocą smartfona.

W trosce o środowisko

W procesie rozwoju swoich systemowych rozwiązań Schüco zawsze dbała o ochronę środowiska naturalnego. Już na etapie wprowadzania na polski rynek, jej okna i drzwi przesuwne cechowały się znacznie lepszymi właściwościami termoizolacyjnymi niż wymagały ówczesne przepisy dotyczące oszczędności energii w budynkach.

Obecnie firma oferuje szerokie portfolio energooszczędnych okien i drzwi przesuwnych, zgodnych z ideą gospodarki obiegu zamkniętego. W ramach programu Carbon Control Schüco wprowadziła na rynek m.in. dwa nowe gatunki aluminium o obniżonym śladzie węglowym oraz okna zawierające PVC-U pochodzące z recyklingu.

Schüco tworzy innowacyjne rozwiązania
Schüco tworzy innowacyjne rozwiązania.

Obecnie około 36% profili w systemie okiennym z PVC-U Schüco LivIng zawiera od 25 do 75% surowca wtórnego w rdzeniu, a wartości te będą stopniowo zwiększane. Interesującą nowością jest również okno Schüco FocusIng, zaprojektowane pod kątem jak najefektywniejszego zużycia materiałów, w którym udział surowca z recyklingu w profilu wyniesie 50%. Inwestorzy zainteresowani certyfikacją swoich inwestycji w programach LEED, BREEAM czy DGNB mogą wybierać rozwiązania z PVC-U, do których produkcji użyto oleju talowego zamiast ropy naftowej.

W pełni zrównoważone okna Schüco zachowują przy tym wysoką jakość, atrakcyjny design i najwyższy komfort użytkowania. W ten sposób marka Schüco odpowiada na europejskie wymogi obniżania śladu węglowego w budynkach oraz podawania jego wartości w certyfikatach energetycznych, które wejdą w życie w nadchodzących latach.

Organizowany od 2004 roku plebiscyt Laur Konsumenta jest miarodajnym badaniem popularności marek przeprowadzanym wśród klientów. W jego ramach, reprezentacyjna próba licząca co najmniej 1000 respondentów wskazuje produkty i rozwiązania, które ich zdaniem są najbardziej godne zaufania i polecenia. W tym roku, do głosowania internetowego zapraszały serwisy Grupy Wyborcza.pl, Grupy Gazety Prawnej oraz Polska Press, co dodatkowo podnosi prestiż i wiarygodność konkursu.

źródło i zdjęcia: Schüco International Polska